Poikaystävä haluaa suihinoton aikana ''sormetusta''
Noin 1kk seurustelua takana ja pyysi tällaista kun otin työpäivän jälkeen poskeen. Kukaan aikaisempi poikaystävä ei ole tällaista pyytänyt. No suostuin sitten. Poikaystävä voihki nautinnosta, kun otin suihin samalla persettä sormettaessa. Onko muiden poikaystävät pyytäneet tällaista? Onko miten normaalia? Kertoi, että hänen exä jopa nuoli hänen persettään, kirjaimellisesti. Siihen en kyllä meinaa suostua. Kokemuksia muilla tällaisista miehistä?
Kommentit (40)
Niitä harvoja asioita joilla melkeen miehen kuin miehen voi saada huutamaan nautinnosta kun sieltä käsin eturauhasta hyväilee
Vierailija kirjoitti:
Kehräsikö samalla?
Voihki ja ähki aika kovin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko seksipostailijat muistaa että seksille on olemassa osio erikseen ja sinne laitetaan nämä jutut. HALOO?
Ilmiannoin.
No HALOO!? Kuka siellä? Täällä Järvisen Ritva.
Aika etäinen meininki jos ei voisi kumppanin takapuoleen koskea.
Ite tykkään nuolla pillua että peppua ja musta tuntuu ihan parhaalta kun suihin ottaessa myös välillä nuolee välilihaa ja peppureikää. Tai nuolee peppua kun runkkaan.
Tietenki pepun pitää olla puhdas, harva nyt haluaa kakkaa maistaa. Suolikaan ei välttämättä ole likainen jos on syönyt sopivassa määrin kuituja ja suoli voi hyvin.
Itse toimin niin että teen asioita toiselle mistä itekki tykkään. Ja jos se vastaa palvelukseen ni ilmaisen sit et tuntuu todella hyvälle.
Hygienia kuntoon ja kokeilemaan!!
Miten eturauhasta hierotaan? Oon yrittänyt ehdottaa miehelle mutta ei suostu tähän.. Haluaisin kokeilla ja oppia..
Lisämausteena kannattaa hommata strappi. Meillä mieskin vaatii välillä sormetusta suihinotossa ja välillä käsirunkkua ja sträppäriä.
Uudet jutut on elämänsuola!
Tärkeä juttu saada rentoutumaan. esim. antaa kokovartalohierontaa ja lopulta hieroa pakarat tosi hyvin, ja kädet kokoajan hieroo lähempää aukkoa, kiireettä ja rauhallisesti, jolloin se ikään kuin alkaa kutsua kosketusta jännittymisen sijasta ja tuntuu luonnollisemmalta vastaanottajasta. koska jos se lihas ei ole rentoutuneena niin tunne ei ole yhtään sama ja voi olla hieman kivuliastakin.
mutta joo, siis sormella hyväilee aukkoa ja vähitellen se kosketus alkaa liikkua sisäänpäin lihasten rentoutuessa ja kun sormi liikuu hyvin sisään voi ehkä tunteakin vatsan puoleisella seinämällä eturauhasen muotoa. mutta pääasia ettei ole kovakourainen, jossain neuvottiin että samanlaisella kosketuksella hyväilisi kuin "ottaisi roskaa silmästä" että ei kovakouraisesti. Miehenä siinä tuntee sellaisen tunteen jota vaikea sanoin kuvailla, jotain todella voimakasta sisäistä jota ei koe muualla. Ei se kuitenkaan ole pelkästään se hieronta siellä vaan kyllä se kokonaisvaltainen tunne että itselle rakas ihminen on niin lähellä ja tekee jotain niin intiimiä ja samalla se tuntemus on vaan jotain mitä ei tavallisesti moni pääse kokemaan.
N2 2 kirjoitti:
nuolitko puhtaax kirjoitti:
Tuliko sormiisi sosetta?
Ei tullut mitään mikä minua ihmetyttääkin. Eihän perse voi koskaan olla täysin puhdas ellei sitä ole suolihuuhdeltu vai voiko?
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.
Miten tällaista voisi parhaiten ehdottaa puolisolleen? (mies naiselle)
Mä ehdotin rouvalle aikoinaan niin että "Voisinko saada joskus eturauhashierontaa?". Vastaus oli välitön kyllä, ja sitä on saatukin jo aika monesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdotin rouvalle aikoinaan niin että "Voisinko saada joskus eturauhashierontaa?". Vastaus oli välitön kyllä, ja sitä on saatukin jo aika monesti.
Miten se käytännössä tapahtuu siellä? Ja miltä sinusta tuntuu, ois kiva kuulla vähän kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se käytännössä tapahtuu siellä? Ja miltä sinusta tuntuu, ois kiva kuulla vähän kokemuksia.
Liukkaria ja kumihanskaa tulee useimmiten. Sitten on välillä dildon vuoro. Monesti laitan pyllyyn Aneronin ja puristelen persposkilla sitä niin että hieroo eturauhasta. Orgasmi tuntuu taivaalliselle, pitkälle ja täysin hallitsemattomalle kun eturauhasta hierotaan samalla. Suosittelen joka ukolle. Siinä ei todellakaan ole mitään outoa tai homoa.
Tuollainen mies on niin ihana. Onneksi monet ovat avoimia kokeilemaan. Mulla on miesystävä joka ei anna edes kokeilla, pelkkä hierominen ulkopuolelta myös on liikaa. Haluan itse testailla taas kaikenlaista. Tuntuu pahalta jos pitää sen takia erota mutta haluaisin miehen joka luottaa ja antaa itsensä mulle kokonaan, edes kokeilee uutta. Kaipaan estotonta ja leikkisää menoa.
Olen itse ollut aina aika estoinen näiden juttujen kanssa, mutta pientä kosketusta siihen suuntaan saaneena täytyy sanoa, että yhtä kovia orgasmeja ei voi muuten saada. Kannattaa pitää puhtaudesta huolta, niin ei siinä ole edes mitään inhottavaa.
Tuo tuntuu aivan taivaallisen hyvältä. Varma keino saada orgasmi nopeasti ja sitä vaimoni usein käyttää kun haluaa minun laukeavan ja sitten keskittyvän häneen jotta siis kestäisin kauemmin ekan orgamsin jälkeen.
Sormeilisipa joku nainen peppuani. Itse rakastan nuolla oikein märkää ja limaista pillua ja pyllyä....*nami*
HYI HELVETTI! Siis oikeastiko te tungette sormianne miehen paska-aukkoon!? Kyllä on kauas menty kauniista ja hellästä läheisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
HYI HELVETTI! Siis oikeastiko te tungette sormianne miehen paska-aukkoon!? Kyllä on kauas menty kauniista ja hellästä läheisyydestä.
Kömmi nyt pois sieltä tynnyristä. Se vasta on kaunista ja hellää läheisyyttä, kun pidetään intiimit paikat puhtaana ja annetaan kumppanille järisyttävintä mahdollista nautintoa. Jos et ole koskaan uskaltanut kokeilla, niin turha sitä on täällä uikuttaa.
Voisitteko seksipostailijat muistaa että seksille on olemassa osio erikseen ja sinne laitetaan nämä jutut. HALOO?
Ilmiannoin.