Poikaystävä haluaa suihinoton aikana ''sormetusta''
Noin 1kk seurustelua takana ja pyysi tällaista kun otin työpäivän jälkeen poskeen. Kukaan aikaisempi poikaystävä ei ole tällaista pyytänyt. No suostuin sitten. Poikaystävä voihki nautinnosta, kun otin suihin samalla persettä sormettaessa. Onko muiden poikaystävät pyytäneet tällaista? Onko miten normaalia? Kertoi, että hänen exä jopa nuoli hänen persettään, kirjaimellisesti. Siihen en kyllä meinaa suostua. Kokemuksia muilla tällaisista miehistä?
Kommentit (40)
3 vuotta takana ja kaikkea on kokeiltu :) n30
Eipä ole tullut tällaista vastaan.
kyllähän se on todella toivottua mutta suuri osa miehistä ujostelee pyytää, herkimmät paikat kuitenkin sieltä käsin tavoittaa ja voisi kuvitella että henkisestikin sellainen yhteyden tunne syntyy vähän eri tavalla sisäisestä kosketuksesta jota ei moni ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta takana ja kaikkea on kokeiltu :) n30
Voitko kertoa tarkemmin? Anaali?
On normaalia vai?? Olen kuvitellut olevani melko estoton sängyssä mutta tuota en kyllä miehelle tekisi. Ajatuskin kauhistuttaa :D
26 vuotta naimisissa eikä edes pillua saa. Ole onnellinen että joku haluaa susta jotain.
Siellähän on eturauhanen, tottakai se tuntuu hyvältä lähes jokaisen miehen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia vai?? Olen kuvitellut olevani melko estoton sängyssä mutta tuota en kyllä miehelle tekisi. Ajatuskin kauhistuttaa :D
Estoton sängyssä? Ja silti et hiero "miehen g-pistettä"
Taitaa tuhkaluukkuhommat kiinnostaa enemmänkin tuota sankaria.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän on eturauhanen, tottakai se tuntuu hyvältä lähes jokaisen miehen mielestä.
Persesuoli siellä on eikä mitään rauhasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persesuoli siellä on eikä mitään rauhasia.
On siellä anaalirauhaset.
Itse luulin etten tykkäisi vastaavasta ollenkaan. Mutta kerran yksi maksullinen nainen vahvalla kielellään nuoli välilihaa, aikaansai elämäni kovimman orkun.
nuolitko puhtaax kirjoitti:
Tuliko sormiisi sosetta?
Ei tullut mitään mikä minua ihmetyttääkin. Eihän perse voi koskaan olla täysin puhdas ellei sitä ole suolihuuhdeltu vai voiko?
On todella normaalia, sen sijaan exän touhuista kertominen ei todellakaan normaalia.