Perustetaan av:n oma kommentointirinki
Kehutaan toistemme avauksia instassa ja täällä. Esim. Wow-mikä ihana kissa, melkein haluan kissan vaikka vihaan niitä.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vau! Sä olet upea noissa kuvissasi, ihan kuin huippumalli! <3
Itsepä olet, rakas!
Talvi tuli ja #balmuir on ainoa joka pitää mut lämpimänä päästä varpaisiin, menkää minun blogiin ihanaiset niin saatte sieltä alennuskoodin.
Vierailija kirjoitti:
Isänsä näköä ap:ssa selvästi! Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vau! Sä olet upea noissa kuvissasi, ihan kuin huippumalli! <3
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana idea! 😍 Oot kyllä niin upee muija 💋
Siis murut tunnetteko tämän yhteisöllisyyden joka suorastaan pursuu ylitse 😂
Kävin ihan muina muijina lataamassa matkakortin ärrällä ja tietty otin kanssa täydellisen take-away latten 🙈 The best preparation for tomorrow is doing your best today.
Aihetta sivuten, en ehkä kestä että kaikista merkeistä juuri Alpa on nyt sponssannut yhdelle näistä instaihkuttajista neuleen. Ja niin kun minä Alpasta tykkäsin! Meni niin maku firmaan 😖
Oih, olen niin onnellinen kun myös väriläiskä on saanut oman yhteisöllisyydenringin, koska kommentteja satelee! Ei ihanaiset ikinä unohdeta, kuinka hyvä mieli tulee, kun saa positiivista palautetta omasta paahtoleivästä!
Sulla so healthy breakfast! Oatmeal&berries! Ihan parasta, pitäis itekki ostaa kaurapuuroo! <3
Uuuh vuoden jokaiselle päivälle asti riittäis nää kaikki teidän rakkaiden laittamat kommentit 🙈🙈🙈🙈😻
btw lopettiko kukaan aidosti seuraamasta joitain tiettyjä tilejä? alapeukku jos lopetti..
Siis te ootte ihania! Kiitos että ootte olemassa. Ja tässä sponssina saatu purkkikroissantti koirani pään päällä koska aina on aikaa kroissanttille! Croissut 😘❤💋
Paras ketju pitkiin aikoihin! Kunpa tätä ei ihan heti poistettaisi.
Tänään kerron, mitä jännää olen puuhastellut viime aikoina. Yhteisöllisyys on kyllä ottanut takapakkia, kun minun sängylläloikoilua ei kukaan teistä ihanista ole kommentoinut.😤 Älkää nyt vaan sanoko, että tätä aitoa, ihanaa yhteisöllisyyttä kesti vain viikon?! Älkääkä vihjailko, että olen raskaana! 😠
Olenko tyhmä vai miksi en ihan tajua ketjun ideaa?
Vierailija kirjoitti:
Tänään kerron, mitä jännää olen puuhastellut viime aikoina. Yhteisöllisyys on kyllä ottanut takapakkia, kun minun sängylläloikoilua ei kukaan teistä ihanista ole kommentoinut.😤 Älkää nyt vaan sanoko, että tätä aitoa, ihanaa yhteisöllisyyttä kesti vain viikon?! Älkääkä vihjailko, että olen raskaana! 😠
Toi sängyssä loikoilu on NIIN sua! 😍
Siis tää ketju on niin <3 <3 <3 Elämä on parasta juuri nyt <3 <3 <3 Have Yourself A Merry Little Christmas (Ympäri vuoden) love you all!!!
Kai sä ymmärrät, miten kiireisiä me ollaan? Mulla meni just pari tuntia, kun sovitin asuja Kellixmas partya varten. Ja nyt pitääkin jo kiirehtiä tekeen avokadomachalehtikaaliherkkusienismoothieta, jonka juon sängyllä lakanoissa kierien!!