Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustetaan av:n oma kommentointirinki

Vierailija
20.11.2017 |

Kehutaan toistemme avauksia instassa ja täällä. Esim. Wow-mikä ihana kissa, melkein haluan kissan vaikka vihaan niitä.

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihanat miksi te ootte lopettanut kommentoinnin? Tosi sääli ettei täällä ole enää sellaista tsemppaushenkeä ja yhteisöllisyyttä kuin tunti sitten 💔💔💔

Kai sä ymmärrät, miten kiireisiä me ollaan? Mulla meni just pari tuntia, kun sovitin asuja Kellixmas partya varten. Ja nyt pitääkin jo kiirehtiä tekeen avokadomachalehtikaaliherkkusienismoothieta, jonka juon sängyllä lakanoissa kierien!!

Vierailija
42/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau! Sä olet upea noissa kuvissasi, ihan kuin huippumalli! <3

Itsepä olet, rakas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi tuli ja #balmuir on ainoa joka pitää mut lämpimänä päästä varpaisiin, menkää minun blogiin ihanaiset niin saatte sieltä alennuskoodin.

Vierailija
44/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isänsä näköä ap:ssa selvästi! Ihana!

Vierailija
45/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau! Sä olet upea noissa kuvissasi, ihan kuin huippumalli! <3

Vierailija
46/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihana idea! 😍 Oot kyllä niin upee muija 💋

Vierailija
47/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis murut tunnetteko tämän yhteisöllisyyden joka suorastaan pursuu ylitse 😂

Vierailija
48/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihan muina muijina lataamassa matkakortin ärrällä ja tietty otin kanssa täydellisen take-away latten 🙈 The best preparation for tomorrow is doing your best today.

Vierailija
49/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihetta sivuten, en ehkä kestä että kaikista merkeistä juuri Alpa on nyt sponssannut yhdelle näistä instaihkuttajista neuleen. Ja niin kun minä Alpasta tykkäsin! Meni niin maku firmaan 😖

Vierailija
50/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, olen niin onnellinen kun myös väriläiskä on saanut oman yhteisöllisyydenringin, koska kommentteja satelee! Ei ihanaiset ikinä unohdeta, kuinka hyvä mieli tulee, kun saa positiivista palautetta omasta paahtoleivästä!

Vierailija
51/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla so healthy breakfast! Oatmeal&berries! Ihan parasta, pitäis itekki ostaa kaurapuuroo! <3

Vierailija
52/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh vuoden jokaiselle päivälle asti riittäis nää kaikki teidän rakkaiden laittamat kommentit 🙈🙈🙈🙈😻

Vierailija
53/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

btw lopettiko kukaan aidosti seuraamasta joitain tiettyjä tilejä? alapeukku jos lopetti.. 

Vierailija
54/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea ❤️

Vierailija
55/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te ootte ihania! Kiitos että ootte olemassa. Ja tässä sponssina saatu purkkikroissantti koirani pään päällä koska aina on aikaa kroissanttille! Croissut 😘❤💋

Vierailija
56/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju pitkiin aikoihin! Kunpa tätä ei ihan heti poistettaisi.

Vierailija
57/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kerron, mitä jännää olen puuhastellut viime aikoina. Yhteisöllisyys on kyllä ottanut takapakkia, kun minun sängylläloikoilua ei kukaan teistä ihanista ole kommentoinut.😤 Älkää nyt vaan sanoko, että tätä aitoa, ihanaa yhteisöllisyyttä kesti vain viikon?! Älkääkä vihjailko, että olen raskaana! 😠

Vierailija
58/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko tyhmä vai miksi en ihan tajua ketjun ideaa?

Vierailija
59/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kerron, mitä jännää olen puuhastellut viime aikoina. Yhteisöllisyys on kyllä ottanut takapakkia, kun minun sängylläloikoilua ei kukaan teistä ihanista ole kommentoinut.😤 Älkää nyt vaan sanoko, että tätä aitoa, ihanaa yhteisöllisyyttä kesti vain viikon?! Älkääkä vihjailko, että olen raskaana! 😠

Toi sängyssä loikoilu on NIIN sua! 😍

Vierailija
60/171 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää ketju on niin <3 <3 <3 Elämä on parasta juuri nyt <3 <3 <3 Have Yourself A Merry Little Christmas (Ympäri vuoden) love you all!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi