Tapailemani mies leikkaa pizzaa saksilla
Kiva mies on ja komeakin, mutta vähän erikoinen näky oli kieltämättä, kun hän otti pizzapalan laatikosta ja leikkasi siitä vielä pienemän "haukkupalan" irti. Ja käyttää aurinkolaseja ja nahkatakkia sisätiloissakin. Joskus roikottaa tulitikkua huuliensa välissä.
Kommentit (40)
Minäkin leikkaan pizzasta palasia saksilla. Onko se jotenkin outoa? Ihan kätevää mielestäni.
No onhan se saksilla pitsan leikkaus aika luovaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin leikkaan pizzasta palasia saksilla. Onko se jotenkin outoa? Ihan kätevää mielestäni.
Sama. Paremmin sillä mielestäni saa paloja kuin veitsellä, ja pizzapyörää en viitsi ostaa kun on jo toimiva tapa pilkkoa.
Itse leikkaan aina viikatteella. Menee kertavedolla koko pizza halki.
Syökö pizzan nahkahanskat kädessä?
Normipäivä. Saksit on kätevät myös esim. Hedelmärahkan valmistuksessa. Sillä saa kätevästi paloiksi viinirypäleet ja mandariinit.
T. Toinen mies
Miekin leikkaan saksilla pitsaa.
Sakset on aliarvostettu väline keittiössä.
Varmaan ihan tyylikäs kaveri!
Minä opetin (tai no en opettanut mutta mies oma-aloitteisesti alkoi tehdä samoin) oman mieheni leikkaamaan pizzaa saksilla, paljon kätevämpää kuin veitsellä söhertäminen. Turhia tavaroita yritän välttää ja pizzaleikkuri on sellainen.
Jos suupieli roikkuu ja ei tunnista esineitä tai niiden käyttötarkoitusta, soita heti ambulanssi. Viittaa nimittäin aivoperäiseen oireeseen, joko tukos tai vuoto. Nyt on jo kiire!
Ai niin, miehen nimi on Sylvester
Ap
Sama juustoinen aromi on pizzassa kuin kynsisaksissakin, joilla on leikattu varpaankynsiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva mies on ja komeakin, mutta vähän erikoinen näky oli kieltämättä, kun hän otti pizzapalan laatikosta ja leikkasi siitä vielä pienemän "haukkupalan" irti. Ja käyttää aurinkolaseja ja nahkatakkia sisätiloissakin. Joskus roikottaa tulitikkua huuliensa välissä.
Fonzie?
Suupalojen saksiminen on niin homoa, että tyyppi yrittää tasapainottaa tilannetta nahkatakilla ja aurinkolaseilla. Ai niin, mut nekin on aika homoo... Eikä se yks tulitikku nyt pelasta.
Joo niin leikkaan mäkin. Jatimatic vieressä pöydällä
Mun mies lorottaa hanasta kuumaa vettä ja laittaa sitten mukiin teepussin.
Eikä pese vessassa käynnin jälkeen käsiä. Tai muutenkaan.
Katsonut Cobra -elokuvaa liikaa. Sano vielä että roikottaa toista suupieltä