Miten saan kissan pois pölyimurista??
antakaa hyviä vinkkejä. Äkkiä! En saa kissaa millään pois kun kissa raapii...
Kommentit (57)
Mutta kun kissat pelkaa yleensa polynimuria ihan kuollakseen.
Kiitos ei alapeukutuksia!
No mutta mitä tehdä jos imuroinnin tohinassa putkeen sujahtaa isoäiti? Kiukkuinen akka ei anna minun auttaa. Soitanko arvauskeskukseen
Itse kerran vetäisin kissani vahingossa vessänpöntöstä....
ku mulla meni kissa imurii nii sen sai vaa palasina ulos. kannattaa suosiolla räjäyttää koko kapistus ja hommata uus kissa. siwassa on tarjous ny kissoista
Mie oon joskus jääny päästä jumiin imuriin. Voi voi toivottavasti kissa ei ressaannu hirmusesti.
Vierailija kirjoitti:
No mutta mitä tehdä jos imuroinnin tohinassa putkeen sujahtaa isoäiti? Kiukkuinen akka ei anna minun auttaa. Soitanko arvauskeskukseen
Älä tee mitään...
Mä imuroin mökillä vahingossa hiiren, tai kai se oli paniikkirefleksi. Ensi järkytyksen jälkeen sammutin imurin ja kiikutin pölypussin pihalle.
Vierailija kirjoitti:
PROVO PROVO PROVO!!!!!!!!!!
Isäs
Kerran minä jäin kiinni imuriin. Kai taustalla oli hieman alkoholia ja sitten halusin kokeilla miltä imurin imu tuntuu peniksessä.... En suosittele oli kivuliasta kun olin unohtanut imurin tehot täysille ja painoin ON nappia samalla sitten kuului vain VUPS! kun olin kiinni letkussa.
Varmaan jossain vaiheessa kyllästyy olemaan siellä ja ryömii sitten omin avuin pois kun ei saa katsos ruokaa 😉
Miten ihmeessä tän palstan taso on tällästä nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Taso on korkea ja me voimme nykyään jakaa ongelmat mitä kohtaamme toistemme kanssa. Ennen sitä jokainen kätki sinne oman kotinsa seinien sisällä ongelmat, kuten eläimen juuttuminen imuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taso on korkea ja me voimme nykyään jakaa ongelmat mitä kohtaamme toistemme kanssa. Ennen sitä jokainen kätki sinne oman kotinsa seinien sisällä ongelmat, kuten eläimen juuttuminen imuriin.
Ei todellakaan ole korkea tasoisia nämä jutut!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla tosikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole korkea tasoisia nämä jutut!
Kukkahattutäti varoitus!
Onko kissa jumissa missä osassa imuria? Jos se on siinä letkuosassa, niin sitten ei auta muuta kuin käyttää vähän voimaa.