Mitä mieltä ihmisestä joka ei kukitse vessan ovea?
Kommentit (24)
Olis helpompi vastata jos tietäisi mitä semmoinen kukitseminen on. Jotain kukilla koristeluako?
Itse en ole koskaan kukitsenut vessan enkä mitään muutakaan ovea. Normaalia.
Where have all the flowers gone? ♫
Joskus muinoin muistaakseni olen kukkakoristeen laittanut ulko oveen mutta paskahuussiin en.
Meidän mökin paskahuusin oven sisäpuolella on pelastusrengas - koristeena ja siltä varalta että joku meinaa hukkua pönttöön.
Unelmistani vessani teen ja sen kukitsen!
Miehellä oli tapailuvaiheessa oman kodin vessan ovessa iso lootus-tarra. Nykyään yhdessä asuessa ollaan siirrytty punaiseen ruusuun.
Vuokra-asuntoonhan ei monesti saa laittaa kaikkea mitä haluaisia tai jos on niin uusi asunto ettei raatsi kukittaa, tai sitten vain pitää pelkistetystä. Eli en tuomitse ketään tuon perusteella, en oikein mitään mieltä.
Kukitseminen on tärkeää. En arvosta ihmistä, joka ei kukitse vessan ovea.
Kyllä lannoitetehtaan oveen aina kukka sopii.
Kotona on vessanovessa laventeliseppele, mökillä lehdestä leikattu kukkaketo. Kyllä on vessat kukitettu.
kotona saa tehä mitä lystää ko ei oo vieraitakaa paikalla. meki miehen kans kumpikin käydää pissalla ovi auki koska lapsella on pakkomielle tulla myös ja aukoo kokoaja ovea jote helpompi et se on vaa auki kokoaja. isohätä hoidetaa ovi lukossa ja annetaa lapsen kiukutella sitä ko ei pääse.
mut sitä en käsitä miks minu äiti käy meillä vessassa ovi auki. hän on kuitenkin vieras. ko olin ala-ikäne nii totuin äitin luona siihe et äiti käy vessassa ovi auki enkä moittinu koska häne huusholli. mutta että kylässä tekee myös ja siskojen mukaa tekee sitä myös heidänkin kodeissaan. en ymmärrä iha..
en miekää jos on vieraita tai olen kylässä nii jätä ovea auki
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli tapailuvaiheessa oman kodin vessan ovessa iso lootus-tarra. Nykyään yhdessä asuessa ollaan siirrytty punaiseen ruusuun.
Jos kaipaatte vaihtelua niin voitte siirtyä Keltaiseen Ruusuun.
Vierailija kirjoitti:
Meidän mökin paskahuusin oven sisäpuolella on pelastusrengas - koristeena ja siltä varalta että joku meinaa hukkua pönttöön.
Meillä on kaasunaamari.
Seppele pitää aina olla vessan ovessa.
Sikanasse kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaasunaamari.
Meillä on pöntön kannen sisäpuolelle laitettu kontaktimuovilla Pikku G:n kuva.
Makkarin oven kukitseminen merkitsee kukoistusta myös aviovuoteeseen.
- vanha suomalainen sananlasku
En osaa sanoa, koska meillä kukitetaan kaikki vessassa kävijät. Olisi outoa jos ei kukitettaisi. Kukat tuovat kivasti hyvää tuoksua vessahommiin.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, koska meillä kukitetaan kaikki vessassa kävijät. Olisi outoa jos ei kukitettaisi. Kukat tuovat kivasti hyvää tuoksua vessahommiin.
Laulatteko tai lausutte runon sille joka tulee vessasta?
En voi ymmärtää. Kyllä vessan ovi vähintään yhden kukkatarran vaatii.