Haluan löytää vanhapojan ja muuttaa pois pääkaupunkiseudulta
Haluaisin muuttaa stadista pienempiin ympyröihin. Toiveeni olisi yli 58-v mies jostain kauempaa, maaltakin voi olla mutta ei ihan korvesta. Maalaistalon emännäksi minusta ei ole eikä karjanhoitoon. Olen 58-v, joten miehen tulisi pitää tämän ikäisistä eikä haikailla nuoria neitoja. Mistä tällaisen miehen voisi löytää?
Kommentit (11)
Osta kukkakaupasta semmonen vanhapoikakaktus.
Ossaakko leipasta kalakukkoo?
Muuton ei oo tarvetta emännälle mutta kun äitee läksi niin loppu kukot.
Noita on metsät täynnä. Koitapa lähtee vaikka Keskuspuistosta pyörällä vähän matkaa, niin heti Riihimäen jälkeen alkaa vanhatpojat kopista pinnojen välissä. Siitä vaan sitten poimit vähiten nuhjaantuneen tarakalle.
Kumpaa sinä nyt oikeasti haluat, miehen vai muuttaa maalle? jos haluat pienempiin ympyröihin, niin lähde! Sieltä sitten löytyy mies tai ei. Jos tekee asioita vain miehen saamisen tähden, niin siitä ei yleensä pitkää iloa saa.
Toivottavasti sinulla on koulutus ja ammatti, jonka avulla voit työllistyä uudella kotipaikkakunnallasi. Vai ajattelitko vain jonkun miehen elätiksi heittäytyä?
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Kumpaa sinä nyt oikeasti haluat, miehen vai muuttaa maalle? jos haluat pienempiin ympyröihin, niin lähde! Sieltä sitten löytyy mies tai ei. Jos tekee asioita vain miehen saamisen tähden, niin siitä ei yleensä pitkää iloa saa.
Toivottavasti sinulla on koulutus ja ammatti, jonka avulla voit työllistyä uudella kotipaikkakunnallasi. Vai ajattelitko vain jonkun miehen elätiksi heittäytyä?
On minulla koulutus ja ammatti, mutta eiköhän oman alani paikat ole jo siellä maaseutupaikkakunnilla täytetty. Haluaisin oikeasti muuttaa maalle, josta olen kotoisinkin. Mutta en tiedä miten sen yksin tekisi ja minne, joten sitä varten tarvitsisin miehen joka haluaisi elää kanssani :)
Kannattas ehkä yrittää perinteisistä tanssipaikoista ei ravintoloista. Kesäsin on lavatansseja ja kuulema niissä käy "poikamiehiä" myös eronneita, leskiä ym.
Netti on kyseenalainen. Pitäs pikaisesti katsastaa natsaako yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
On minulla koulutus ja ammatti, mutta eiköhän oman alani paikat ole jo siellä maaseutupaikkakunnilla täytetty. Haluaisin oikeasti muuttaa maalle, josta olen kotoisinkin. Mutta en tiedä miten sen yksin tekisi ja minne, joten sitä varten tarvitsisin miehen joka haluaisi elää kanssani :)
Kyllä sä jonkun tulonlähteen tarvit joka tapauksessa. Etätyö? Miehiä maalla on enemmän kuin ansaintamahdollisuuksia. Ellet tosiaan meinaa että mies elättää, mutta silloin olet todella heikoilla jos suhde osoittautuukin huonoksi.
Onhan noita vanhoja poikia joka niemessä ja notkossa. Kunnes kevät koittaa, vanhoille pojillekin riemunaika alkaa, tunteet järjen voittaa.
Kukkamekko tyttö/varttuneempikin, löytää kullanarmaan "se on ihan varmaa"
Nii, kannattaako odottaa kevääseenkään.
Senkus muutat, mitä sää miestä siihen tarttet. Vai oleksää joku lompakkoloinen? Sitä paitsi ton ikäiset maalaismiehet hakee naisensa Thaimaasta nykyään. Ne on puolta nuorempia ja tekee kaikki maatalon työt.
Mulle kans. -68 syntynyt Pirkanmaalta. Lapset jo omillaan.