Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitoutumishaluttomat miehet

Vierailija
20.11.2017 |

Onko tavallistakin, että miehissä 45-50v, joilla takana pitkä liitto (tai kaksi) ja eronneet 1-2v sisällä, on kiinnostusta vain kevyisiin suhteisiin? Perhe-elämä nähty ja vielä halua kokea monenlaista ilman tahtoa sitoutua. Olen treffaillut vuoden aikana kahden tuollaisen miehen kanssa ja alussahan nuo miehet olivat liiankin intoa täynnä kanssani. Viestiä pukkasi yötäpäivää. Tavattua vähitellen aloin itsekin kiinnostua ja oliihan sitten jossain vaiheessa seksiäkin mukana. Kummankin kohdalla kyllästyin siihen, kun itse olisin toivonut suhteelta muutakin.
Molempien kanssa meni muutama kuukausi .
Tuttavapiirissä on vastaavaa käytöstä miesten taholta juuri tuossa ikäluokassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse kiinnostuvat vain sitoutumishaluttomista miehistä.

Minä haluaisin loppuelämän parisuhteen mutta en kelpaa naisille.

Vierailija
2/3 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun mainitsemaasi ikäryhmään ja jos ero tulisi, minä haluaisin vielä ihan oikean suhteen.

Ymmärrän kyllä kevytsuhteilijoita. Jos on ollut päällepäsmäröivä, nalkuttava tai pihtaava puoliso, pelko saman toistumisesta voi olla kova. Kevyessä tapailussa saa seksiä ja pitää kiinni omista tavoistaan.

Lisäksi moni sinkkumies on ajautunut totaalisesti ulos parisuhdemarkkinoita. Maaseudulla ei ole naisia, monilla jo terveys pettää huonojen elämäntapojen takia, on alkoholismia, sotkettuja raha-asioita jne. Asiansa hoitavalla keski-ikäisellä sinkkumiehellä on kaupungeissa varaa valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joilla hyvä koulutus, talous kunnossa, hyvä fyysinen ja psyykkinen kunto, hyvät käytöstavat ja arvostaa naista, on kova kysyntä. He voivat valita. Pelkkä varallisuus ei ole se juttu. Moukkamainen käytös ja ihmisten käyttö omiin tarpeisiin, kyvyttömyys mielipiteisiin tai puhua tunteista ovat pitkä miinus. Oletan, että tuo jälkimmäinen aines on sitä kevytsuhteilijaa, jolla ei ole kykyä sitoutua. Heikko ego vahvistuu uusilla valloituksilla ja kenenkään tunteilla ei ole väliä.