suuttuisitko sinä äitinä tälläisestä?
Olen siis "äitipuoli" kahdelle lapselle 4- ja 6- vuotiaille.
Olemme menossa viikonloppuna juhliin ja varasin minulle ja tytöille kampaajan ja sen jälkeen menemme syömään ja sitten lähdemme juhliin. Mies on aamupäivän töissä joten ei osallitu tähän hemmotteluun mutta suotui kuintenkin että saan viedä tytöt.
Tyttöjen äiti oli erimieltä, hän nimittäin suuttui kun kuuli asiasta, hän oli sitä mieltä että minun olisi pitänyt kysyä lupaa kanpaamokäyntiin häneltä. Kyse ei siis ole mistään leikkauksesta vaan ihan pelkästä kampauksesta.
En ymmärrä miksi sain hänen vihat TAAS päälleni. Ymmärrän ettei halua mikään sydänystävä minun kanssa olla mutta kuutenkin yritän parhaani että tytöillä olisi mukavaa isä viikonloppuina, varsinkin silloinkin isä joutuu itse olemaan töissä.
Kommentit (24)
Omia lapsia ei ole, mutta ihmettelen millä oikeudella äiti suuttuu siitä mitä isän luona tapahtuu, kun lapsia ei kohdella mitenkään kaltoin. Tuollainen muotoilutuotteiden tai kihartimien kieltäminen on aivan älytöntä, koska tuskin äitikään kysyy vastaaviin juttuihin isän lupaa. Älä ap välitä äidin suuttumisista, sinulla ja lapsilla on isän hyväksyntä viettää kivaa aikaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä isäviikonloppu on aikaa isän kanssa, ei jonkun isän kaverin. Tästä käytiin lastenvalvojan kanssa pitkät keskustelut ja päädyttiin siihen, että jos isällä on omana viikonloppunaan töitä tai harrastuksia, niin lapset eivät mene isälle. Jos ei voi sen vertaa joustaa, että ottaa lapset viikolla vapaillaan luokseen, niin ei lasten tarvitse sellaisen isän luona käydä lainkaan.
Tosin olisi kiva nähdä, miten meidän 4v olisi kampaajalla isin tyttöystävän kanssa. Saattaisi olla, että kampaaja ei vähään aikaa haluaisi lapsiasiakkaita.
Kannattaisiko sitä pentua vähän kasvattaa? Vielä ei ole myöhäistä.
Lasten äiti varmaan vetäisi herneet nenään jos lapset vietäisiin hoitoon aina kun isällä on töitä isäviikonloppuna... Tai mikä pahempaa, ei oteta edes vastaan ennen työajan loppua :)
Jaa, no meillä mies ottaa lapset luokseen aina kun hänellä on vapaata ja silloin kun se äidille sopii. Mutta hoitaa myös omat viikonloput niin että jos sattuu olemaan töissä lapset menevät hänen äidilleen ja hän hakee heidät sieltä. Tämä nyt oli poikkeus viikonloppu kun on nuo juhlat.
Loppujuttua en ymmärrä, eivätkö lapsesi osaa käyttäytyä vai mitä? Miehen lapset ovat ainakin ihan kilttejä ja käyttäytyvät hyvin.
Ap