Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa joku minua kertomaan miten voisin laihtua enemmän?

Vierailija
20.11.2017 |

En enään tiedä mitä uskoa tai ketä uskoa. Kaikki sanoo et oon kamala läski mut ite kun katon peilistä näkee jo kylkiluut. Mulla on ollu laihdutusta tässä ja olenkin onnistunut siinä, kun ennen ei ole tällee luut näkynyt. No mutta tänään taas sain kuulla että minä se vaan pyöristyn lisää kun ikää tulee lisää. eli olisin mukamas pyöristyny? mutta miten se voi olla mahdolista jos luut paistaa läpi ? Eihän pyöreillä ihmisillä luut paista? Olen pitänyt tosi tiukkaa kuria ruuan kanssa. Vettä juonnut monta litraa ,että vessassa saa ravata pitkin päivää. Alan vaan tulla hulluksi kun enään tiedä voinko enään luottaa itseeni, kun muuthan minut näkevät "läskinä" yhä edelleen.

Olen välillä jopa jättänyt syömättä, olen niinä päivinä juonnut vaan vettä. Pitkiä kävelylenkkejä teen, kävelen päivittäin n. 22km mutta mikään ei auta :(

Kaipaan hyviä laihdutus vinkkejä mitköä oikeasti tehoaa...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kerro mittojasi???

'

just katoin vaakalalta. etin sitä jonkin aikaa. 165 pituus ja paino 60.

Et sä nyt ihan läski ole, muttei sulla kyllä mitkään luutkaan näy niin kuin väität.

Vierailija
22/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Et sä nyt ihan läski ole, muttei sulla kyllä mitkään luutkaan näy niin kuin väität.

kyllä muuten näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

kyllä muuten näkyy.

Mitkä luut?? Joidenkin kuluukin.

Vierailija
24/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksisi on 22, joten olet oikein mukavasti keskellä normaalia painoa.

Ikävää, että isäsi pahoitti sinun mielesi. Kurjaltahan tuo kuulosti. Syö terveellisesti, liiku omaksi iloksi ja ole tekemissä ihmisten kanssa, jotka saavat olosi tuntumaan hyvältä.

Vierailija
25/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama bmi ja haluan laihtua 5 kg. Mutta vauva-arki vie voimat.

Vierailija
26/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mitenköhän sinua voisi auttaa kertomaan? 

Mieti ensin mitä haluat laihtumisestasi kertoa ja muotoile siitä napakka, etenevä kuvaus. Jos mitenkään pystyt, niin yritä välttää kaikkein läpinäkyvimpiä kielivirheitä (enään, yhdys sanat jne.).

Koska viestisi ei voi olla kovin syvällinen – laihtuminen ei ole helppoa, mutta yksinkertaista se on – niin etköhän noilla neuvoilla saa asiaasi kerrottua. Jäämme jännittyneinä odottamaan.

Vierailija
27/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luut my ass.

Vierailija
28/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele syömään mahdollisimman rauhallisesti ja mahdollisimman laadukasta ravintoa, liian moni syö liian hätäisesti ja jättää ruuan pureskelematta kunnolla. Vältä myös kaikkia netissä myytäviä dieettejä, ne ovat yleensä aina puhdasta rahastusta jossa lähes samat ohjeet myydään kaikille.

Vierailija
29/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee vaan enää luottaa kenenkään, tuntuu et oon ku saakelin sotanorsu hemmetti :( juttelin ystävän kans, se sano et jos oon kerran illal mitannu painon niin se ei oo oikee. Eli käytännössä jos painan 60 nyt niin jos mittaan aamulla ni sekö on sit automaattisesti vähemmän aamulla ?

No kuhan vaan pidän tiukkaa linjaa niin eiköhän se jossain kohti lähe putoo pois.

Vierailija
30/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

kyllä muuten näkyy.

Mitkä luut?? Joidenkin kuluukin.

Kylkiluut. Enkä tosissaan näe mitään omia. Kun mies saunas mainitsi heti ku näki. Että olen laihtunu ja luut näkyy.