Auttakaa joku minua kertomaan miten voisin laihtua enemmän?
En enään tiedä mitä uskoa tai ketä uskoa. Kaikki sanoo et oon kamala läski mut ite kun katon peilistä näkee jo kylkiluut. Mulla on ollu laihdutusta tässä ja olenkin onnistunut siinä, kun ennen ei ole tällee luut näkynyt. No mutta tänään taas sain kuulla että minä se vaan pyöristyn lisää kun ikää tulee lisää. eli olisin mukamas pyöristyny? mutta miten se voi olla mahdolista jos luut paistaa läpi ? Eihän pyöreillä ihmisillä luut paista? Olen pitänyt tosi tiukkaa kuria ruuan kanssa. Vettä juonnut monta litraa ,että vessassa saa ravata pitkin päivää. Alan vaan tulla hulluksi kun enään tiedä voinko enään luottaa itseeni, kun muuthan minut näkevät "läskinä" yhä edelleen.
Olen välillä jopa jättänyt syömättä, olen niinä päivinä juonnut vaan vettä. Pitkiä kävelylenkkejä teen, kävelen päivittäin n. 22km mutta mikään ei auta :(
Kaipaan hyviä laihdutus vinkkejä mitköä oikeasti tehoaa...
Kommentit (30)
voisiko joku ystävällisesti neuvoa minua?
Vierailija kirjoitti:
en kyllä kaivannut mitään vittuilua :( vaan yksinkertaisesti neuvoja miten laihtuu parhaiten...
Vierailija kirjoitti:
Kuka haukkuu sinua läskiksi?
omat vanhemmat ja sisarukset.
Liikunta ja terveellinen ruokavalio. Niistä hyötyy muutenkin kuin ulkonäöllisesti.
Mulla oli joskus ihan pientä ylipainoo mutta enää ei ole sillai. En ole pitkiin aikohin käynyt missään heses,mäkis, oon aina kattonu mitä syön ja muistanu vettä juua ja lenkkeillä. Launtaina viimeksi mies sano saunas että olen laihtunut ja luut näkyy. joo. no juu sen olen kyllä huomannut. Mutta vähä aikaa sitte iskä kävi kyläs ja tokasee vaa tyylii sinä se vaa pyöristyt ikää tullessa lisää :(
kieltämättä, tuli ihan kamala pettynyt olo itseeni :( itkettää ja vituttaa. kun enään tiedä miten onnistuisin laihtumaan.
Mässäiletkö sokeriruokia paljonkin? Se on pahinta!
Mikä on sun bmi? Tuohon on muuten aika vaikeaa ottaa kantaa.
Kerro pituus, paino, bmi niin voidaan vähän arvioida mistä tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mässäiletkö sokeriruokia paljonkin? Se on pahinta!
Olen viimeksi leiponu koirani synttäreille, enkä silloinkaan syönnyt paljoo mitää. Tästä on joku pari viikkoo ainakii. karkkia en syö juurikaa.
Suomen hiihtoliitto, piriä ja pitkälle murtsikkalenkille. En suosittele kyllä.
syö raakaa kalaa niin saat madon kaveriksesi suolistoosi. Se syö sinun syömäsi ruoat ja näin laihdut helpolla ilman vaivaa.
Jos olet aikuinen, ja painosi on pituus sentteinä miinus sata tai satakymmenen, niin olet oikein sopivan kokoinen. Esim. 160 cm - > 50 - 60 kg. 45 kg on jo aika laiha, 65 kg alkaa olla ylipainoinen.
Toisaalta, vaikka painaisit mitä, ei se muille kuulu. Kerro se isällesi ja muille arvostelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro mittojasi???
Koska tää on hölmö provo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en kyllä kaivannut mitään vittuilua :( vaan yksinkertaisesti neuvoja miten laihtuu parhaiten...
Ei ollut vittuilua. Sulla on syömishäiriö, ja sun kannattaa lukea siitä asiatietoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro mittojasi???
'
just katoin vaakalalta. etin sitä jonkin aikaa. 165 pituus ja paino 60.
http://www.syomishairioliitto.fi