Kannattaako alkaa oikaisemaan vanhaa asiaa?
Mulle sattui n. 3 vuotta sitten pikku kömmähdys yhdellä työporukan reissulla, joka poiki kiusallisia tilanteita moneen kertaan. Ts. kännissä (tietenkin) melkein sekaannuin työkaveriin. Mitään ei sit kuitenkaan tapahtunut, mutta nyt vuosien jälkeen kävi ilmi, että yksi työkaveri edelleen luulee, että vietin yön vieraan miehen kanssa...
Itseäni vaivaa tämä asia, olen suorastaan huolestunut, että minun kuvitellaan edes pystyvän moiseen, saati sitten, että sen luullaan olevan totta. Onko mitään järkeä alkaa sitä oikomaan ja selittelemään, vai pitäiskö antaa asian hautaantua.. Mutta kun se ei hautaannu! Taas se pomppasi esiin kun uutta reissua ollaan järkkäämässä, että " Tuo M*** onkin hyvä kämppis hotellissa, kun ei se huoneessa koskaan yötään vietä.." jne...
Totuus on, kerron teille, että olin tämän toisen miehen seurassa hänen huoneessaan. Mutta lähdin pois, ennenkuin mitään peruuttamatonta ehti tapahtua. Menin omaan huoneeseen, jossa kämppis jo veteli sikeitä, enkä viitsinyt herättää enää. Aamulla heräsin ennen kämppistä ja menin suihkuun. Sitten hän heräsi, ja kysyi, että mistäs tulet tähän aikaan pyyhe ympärillä.. minä siihen, että suihkusta ja kuittasin naurulla tuon vihjauksen.. Ja jösses, tämä kämppikseni todellakin luulee, että olin koko yön poissa!!