Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos yli 25-vuotiaalla ei ole exiä?

Vierailija
20.11.2017 |

Miten tuollaiseen tilanteeseen edes voi enään nykyaikana päätyä? Ei ole nyxää eikä exää. Aika herkkukimpale.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen tilanteeseen on helpointa päätyä siten, ettei ole seurustellut.

Vierailija
2/3 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaiseen tilanteeseen edes voi enään nykyaikana päätyä? Ei ole nyxää eikä exää. Aika herkkukimpale.

Tällaiseen tilanteeseen voi päätyä helposti, tai ei se itseltäni vaatinut sen suurempaa suunnittelua ja harkintaa, niin että elämäni täytti ennen 25 ikävuotta ja vielä tovin tuon jälkeenkin aika, etten seurustellut saati ollut missään muussa muodossa, jota voisi nimittää parisuhteeksi. Ei minulla silloi, eikä ole nyt elämän ykkösprioriteettina päästä parisuhteeseen mahdollisimman nopeasti. Ja todennäköisesti ennen 25 ikävuotta olisin ollut itse sen verran rasittava kumppani -kiitos muiden kiinnostusten kohteiden ja aktiviteettien- että en usko,että kovinkaan moni ns. tolkun ihminen olisi minua kovinkaan kauaa jaksanut tai kestänyt. Itseään arvostavan ja kunnioittavan kumppanin minä halua (toivoisin) rinnalleni, en kynnysmattoa. Mutta parisuhteeseen kuuluu minusta kuuluu myös tietty vastavuoroisuus ja myötäeläminen puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40v. ja ei ole exää. Vain nyxä yli 20 v ajan. Helpompaa se näin on ollut, luulisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä