Pyhtäällä on kissa virastossa työajat. En tykkää allergian takia
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201711202200545634_u0.shtml
Olisi erittäin ikävää, jos lemmikit työpaikoilla yleistyisivät, kun sitten allergikot ajettaisiin pois töistä. (Jos siellä on erittäin lemmikkimyönteinen ilmapiiri ja innostutaan lemmikki sinne ottamaan, yksittäiset allergikot joutuvat pikku hiljaa ahtaalle ja hivuttautumaan pois)
Itse olen allerginen koirille. Olisi kamalaa, jos työpaikkani kanalajma innostuisi hankkimaan meille työpaikkakoiran. Ne kyllä sitten jyräsivät sen läpi, vaikka mulla olisi kuinka huono olla.
Mietin vanhainkotejakin. Olipa ikävää olla vanhainkodissa, jossa tepastelee kissa, jos on itse allerginen niille. Eipä olisi mukavaa olla "suljettuna" jonnekin kissa vapaaseen siipeen siellä, kun muut touhuavat kaikkialla.
Kommentit (14)
Ei voida tanssia allergisten pillin mukaan. Kyllä kissa töitä tarvitsee :3
No tuolla ei kai kukaan vastustellut. Tietysti jos porukassa on yksikin allerginen, niin ymmärtääkseni työsuojelulaki kieltää tuollaiset toimistoeläimet.
En pitäisi minäkään, ihan henk.koht syistä. En pidä kissoista ollenkaan ja ole aina pelännyt niitä.
Toimistokissat tarvitsevat liiton!
Jos on poliisille allerginen niin ei voi mennä poliisitalollekaan.
En tykkää koirasta, kun se tulee ovelle kuolaamaan asiakkaan housuille. Kissa ei tule.
Tänään bussissa, Vaasassa, kaikki joutuikin vaihtamaan bussia. Niitä vaihtaessa bussikuskin kopista tulikin myös koira ulos. Aika kummallista ajatella, että siellä pienessä kopissa oli myös koira, joka olisi voinut alkaa yllättäen häiritsemään kuskia, jolla oli vastuulla ison ihmismäärän henki.
Ennemmin allerginen työttömäksi kuin pilaamaan normaalien elämä
AP olet eläinvihaaja, mene hoitoon.
En minäkään tykkäisi, olen pahasti allerginen karvaeläimille, eikä edes allergialääke vie oireita.
Juu-u, ei voi mennä poliisilaitokselle, koska siellä on poliisikoiria. Tai matkustaa, kun rajalla on huumekoiria.
Bussiinkin tuodaan jotain opaskoiria ja nykyään ravintoloihin saa tuoda koiria.
Eläintarhojen eläimet voisi korvata pehmoeläimillä. Tosin silloin pölyallergiset eivät voisi niissä vierailla.
Ehkä allergioita onkin juuri siksi, ettei tarpeeksi altistuta, vaan keho vetää ylikierroksille ihan pienistäkin määristä tuntematonta ainetta. Eletään liian steriilisti ja kaikki tilat desinfioidaan.
Lopetetaan maitotuotteiden kulutus, niin vähenee ongelmat taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Tänään bussissa, Vaasassa, kaikki joutuikin vaihtamaan bussia. Niitä vaihtaessa bussikuskin kopista tulikin myös koira ulos. Aika kummallista ajatella, että siellä pienessä kopissa oli myös koira, joka olisi voinut alkaa yllättäen häiritsemään kuskia, jolla oli vastuulla ison ihmismäärän henki.
Miksi alapeukkuja? Eikö tuo olisi teidän mielestä mahdollisesti vaarallista?
Suloinen tuo Pörri-kissa!