Eikö nuoret halua enää deittailla, ihastua, käydä treffeillä, suoraan vaan sänkyyn
Kommentit (38)
En mä ainakaan ole koskaan jaksanut tuhlata aikaani mihinkään deitteihin. Jos on molemmin puolista vetoa ollut ilmassa niin sänkyyn vaan ja sitten ruvettu seurustelee, jos on molemmat sitä halunneet tai sitten kumpikin jatkanut sinkkuna omille teilleen. Pitäähän autokin koeajaa ennen ostamista. Ja ihan hyvän miehen loppupeleissä löysin, kun baarista iskin ja kämpilleni toin. Sen lisäksi, että oli hyvän näköinen ja seksi oli hyvää niin osoittautui vieläpä mukavaksi ihmiseksi, joka halusi viettää kanssani loppuelämän. Tein kuulemma vaikutuksen, kun kanssani ei tarvinnut pelata mitään typeriä mind gameseja, että mitä minä haluan, jne. On me sitä yhteistä aikaa treffimäisessä mielessä ehditty sen panemisen jälkeenkin viettää. Nyt asuttu monta vuotta yhdessä ja lapsi suunnitteilla.
N28
Olin nuori 80-luvulla ja silloin mentiin suoraan baarista sänkyyn eikä missään treffeillä tarvinnut käydä. Monimutkaista tuo nykynuorten touhu.
Vierailija kirjoitti:
Olen "vasta" 30v nainen ja kauhistelin tätä samaa itsekin. Miehet katoavat aika nopeasti jos et ole heti antamassa ekojen tai tokien treffien jälkeen, nykyään kukaan ei jaksa enää piirittää kun seuraava mimmi on jo odottamassa haarat levällään. Joten antaa olla, yksin eläminen on ihan jees!
Mä koitin joskus iskeä kaverimiestä, jolta ei meinannut kolmansillakaan treffeillä irrota. Oli pirun turhauttavaa, meinasin kadota kuin pieru saharaan siinä itsekin.
N28 / viestin 2 kirjoittaja
Onko se treffailu nyt lopulta muuttunut... kyllä 90-luvun alussa oli ihan sama meno baareissa. Ei yhden illan jutut mikään uusi asia ole ...
a) Eiköhän jokaisen rakkaus- ja seksielämä ole ihan jokaisen oma asia. Seksiä on turha demonisoida.
b) Pelkästään tämän muutaman vastauksen perusteella niin on ollut jo 80-luvulla, ei ole mikään nykynuorten juttu.
c) Tilastojen mukaan itse asiassa nykynuoret harrastavat vähemmän seksiä ja suhtautuvat esim. pettämiseen ja yhden illan juttuihin tiukemmin kuin edelliset sukupolvet.
Vierailija kirjoitti:
Onko se treffailu nyt lopulta muuttunut... kyllä 90-luvun alussa oli ihan sama meno baareissa. Ei yhden illan jutut mikään uusi asia ole ...
Nykynuoriso on keksinyt seksin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään voi klikata kaverin sänkyyn. Eiköhän tähän vielä somesovellus saada.
Vierailija kirjoitti:
Olen "vasta" 30v nainen ja kauhistelin tätä samaa itsekin. Miehet katoavat aika nopeasti jos et ole heti antamassa ekojen tai tokien treffien jälkeen, nykyään kukaan ei jaksa enää piirittää kun seuraava mimmi on jo odottamassa haarat levällään. Joten antaa olla, yksin eläminen on ihan jees!
Ei ketään kiinnosta mikään "piirittäminen".
No eikös tää oo kaikille vaan vin vin -tilanne. Miehet saa mitä tahtoo ja myöskin naiset. Nainen saa lapsen ja pääsee miehestä eroon ja avut elareiden myötä. Naisetha aina jaksaa inttää että mies on se toinen lapsi ja riippakivi josta ei oo muutakuin haittaa. Joten mikä muka mättää?
Suomessa ei ole koskaan "deittailtu" ja käyty "treffeillä". Seurusteltu on.
On kyllä vanhanaikaista tämä "nainen antaa, mies saa"-ajattelu. On se kumma kun ei vieläkään ymmärretä, että nainen saa ja voi nauttia seksistä siinä missä mieskin, eikä yhden illan juttu ole mikään moraaliton tai kummallinen asia.
Mulla on seksikumppaneita ollut kolminumeroinen luku (sinkkuaikaa ~10 vuotta, 10-20 vuodessa), samoin miehellä, ekoilla treffeillä mentiin petiin ja nyt ollaan naimisissa oltu jo kaksi vuotta. Hellyyttä ja rakkautta piisaa seksin lisäksi.
Että voisikos naisten seksuaalisuuden nyt jo vapauttaa ja lakata sitä ihmettelemästä.
Miten niin nuoret? Onhan tuota ties kuinka kauan ollut. Itse olen 43 ja silloin jo kun minä olin nuori harrastettiin irtoseksiäkin. Itse harrastan nykyään vain sitä, kun en halua ollenkaan parisuhdetta mutta välillä seksi maistuu.
On meitä kunnon miehiäkin, mutta minusta tuntuu, että moni meistä ei deittaile vaan riutuu vain yksinäisyydessään yksin.
Aivan hyvin voi nusaista ensitapaamisella ja silti deittailla ja ihastua.
No en minä nuoruudessani 90-luvulla mitään deittaillut eikä minua kukaan mitään piirittänyt. Seksiä jouduttiin vähän odottelemaan, kun asuimme molemmat vielä vanhempien katon alla, joten piti vähän suunnitella ettei kukaan paukkaa ovesta sisään.
Deittailukulttuuri on aivan uusi juttu suomessa, se on tullut Amerikasta. Halloweenkin on vanhempi juttu suomessa kun deittailukulttuuri. Ennen vaan tavattiin joku, ja sitten sen kanssa oltiin. Seksiä harrastettiin silloin kun siihen tilaisuus avautui.
Voi deittailla ja nussia samaan aikaan, nämä eivät ole toisensa poissulkevia asioita.
Ihmiset ovat hyvin jakautuneita tässä asiassa. Esim. lähipiirissä "tosi rakkaus odottaa"-pariskunta, 19-vuotiaina naimisiin, about 10 v jo yhdessä, ovat onnellisia, mies on komea ja vieläpä tosi hyvä isä (tuli isäksi 21-v., harva sen ikäinen on niin vastuuntuntoinen kuin hän). Sitten on se porukka, joka yleensä aloittaa aikaisin, ja kumppaneita kertyy. Yhdelläkin on kolmekymppisenä neljä lasta kolmen miehen kanssa.
Kuuluu näihin "pitäähän autokin koeajaa" -ihmisiin. Koeajolla testataan tietysti seksiä, ei esim. vastuuntuntoa, ahkeruutta jne. Jokainen uusi mies on aina vain entistä pahempi (jokaisen uuden eron+lapsen myötä varmaan vaikeampi löytää uutta, olettaisin).
Jos ei ole seksuaalista vetovoimaa, ei ole muutakaan vetovoimaa.
Jos ei ole hyvää seksiä, ei ole hyvää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole seksuaalista vetovoimaa, ei ole muutakaan vetovoimaa.
Jos ei ole hyvää seksiä, ei ole hyvää suhdetta.
Minä kuulun tähän pidättäytyvämpään sorttiin joka haluaa nähdä pään sisuksen ensin. Ja minusta seksuaalisen vetovoiman olemassa olon voi tietää ilman fyysistäkin kontaktia eli seksiä. Kun sen tuntee voi tutustua päänsisältöön. Ja jos sekin natsaa niin seksi kyllä toimii tai sen saa toimimaan. Sen verran monta tärkeää raksia on jo merkitty ennen sitä.