Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nuoret halua enää deittailla, ihastua, käydä treffeillä, suoraan vaan sänkyyn

Vierailija
20.11.2017 |

tuntemaattoman kanssa.
Ihan hullua.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihastuminen ja treffailu on jotenki vaan vanhaa. Tulee mieleen joku 50-luku. Ja mitä pahaa seksissä on?

N23

Vierailija
22/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihastuminen ja treffailu on jotenki vaan vanhaa. Tulee mieleen joku 50-luku. Ja mitä pahaa seksissä on?

N23

Ei siinä mitään pahaa ole. Suurin osa vain sattuu olemaan haavoittuvimmilaan ja kaikista intiimeimmillään sen aikana. Ei siis ihme jos jokaiselle ei sellaisen jakaminen vieraan kanssa tunnu mukavalle. Niinkuin ei välttämättä omien salaisuuksien tai yksityisasioiden kertominenkaan.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteita on vanhemmissakin ikäluokissa, ei vain nuorten juttu.

Vierailija
24/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä sellainen viikkokausien vonkaaminen, jota deittailuksi kutsutaan. Nyt ollaan oltu onnellisesti yhdessä useempia vuosikymmeniä. Olisin varmaan vieläkin sinkku jos ei vaimo olisi hoidellut heti.

Vierailija
25/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nykyään vaikeaksi tehty kaikkine deittailuineen. Vanhaan aikaan mentiin baariin, humalluttiin, tavattiin joku johon tunnettiin vetoa, mentiin sänkyyn. Siitä sitten toisinaan alkoi suhdekin - itselläni on itse asiassa käynyt niin että joka kerta tällainen ihan kertapanoksi tarkoitettu on johtanut parisuhteeseen. 

Mulla tuntuu olevan niin että eläimellinen vaisto on parempi valkkaamaan miehiä kuin järki. En olisi ikinä miestä osannut valita jos olisi jollain deiteillä pitänyt tavata kymmeniä ja vertailla järjellä eri miesten ominaisuuksia että kenethän valitsisin. Mutta kun antoi vaiston viedä niin jo kolmannesta sänkyyn viedystä löytyi elämänkumppani jonka kanssa nyt yhdessä 14 vuotta.

Vierailija
26/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perseestä sellainen viikkokausien vonkaaminen, jota deittailuksi kutsutaan. Nyt ollaan oltu onnellisesti yhdessä useempia vuosikymmeniä. Olisin varmaan vieläkin sinkku jos ei vaimo olisi hoidellut heti.

Hyi. Joku kutsuu deittailua vonkaamiseksi. Ihan hyväkin että käyttäydyt miten käyttäydyt niin fiksut ihmiset voivat pysyä kaukana sinusta. Ja että vielä vaimo "hoitelee" sinut. Just just. Minä näen deittailun tutustumisena toiseen ihmiseen. On se ihme että muihin ihmisiin tutustuminen on hitaampaa ja asiallista ihan syystä, mutta lähimmän ja pisimmän kumppaniehdokkaan kanssa se on liikaa vaadittu.

Vierailija
27/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen "vasta" 30v nainen ja kauhistelin tätä samaa itsekin. Miehet katoavat aika nopeasti jos et ole heti antamassa ekojen tai tokien treffien jälkeen, nykyään kukaan ei jaksa enää piirittää kun seuraava mimmi on jo odottamassa haarat levällään.  Joten antaa olla, yksin eläminen on ihan jees!

Mä koitin joskus iskeä kaverimiestä, jolta ei meinannut kolmansillakaan treffeillä irrota. Oli pirun turhauttavaa, meinasin kadota kuin pieru saharaan siinä itsekin.

N28 / viestin 2 kirjoittaja

tämän kirjotti mies. naiset ei tarvitse seksiä ihan noin epätoivosesti, jos ollenkaan. ei edes noin nuoret, ellei sitten halua tiineeksi.

Vierailija
28/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailukulttuuri on aivan uusi juttu suomessa, se on tullut Amerikasta. Halloweenkin on vanhempi juttu suomessa kun deittailukulttuuri. Ennen vaan tavattiin joku, ja sitten sen kanssa oltiin. Seksiä harrastettiin silloin kun siihen tilaisuus avautui.

Juuri näin. Voi mennä takasin sinne mistä tulikin (ei halloween vaan toi toinen).

Ei kyllä istu suomalaiseen luonteenlaatuun että mennään johonkin treffeeille kahvilaan tai elokuviin, tuntuu hullulta pelkkä ajatuskin. korkeintaan jotkut hipsterit helsingin kalliosta, mutta että kukaan muu tässä maassa, juu ei.

onneksi en ole nuori.

Vierailija
29/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole koskaan jaksanut tuhlata aikaani mihinkään deitteihin. Jos on molemmin puolista vetoa ollut ilmassa niin sänkyyn vaan ja sitten ruvettu seurustelee, jos on molemmat sitä halunneet tai sitten kumpikin jatkanut sinkkuna omille teilleen. Pitäähän autokin koeajaa ennen ostamista. Ja ihan hyvän miehen loppupeleissä löysin, kun baarista iskin ja kämpilleni toin. Sen lisäksi, että oli hyvän näköinen ja seksi oli hyvää niin osoittautui vieläpä mukavaksi ihmiseksi, joka halusi viettää kanssani loppuelämän. Tein kuulemma vaikutuksen, kun kanssani ei tarvinnut pelata mitään typeriä mind gameseja, että mitä minä haluan, jne. On me sitä yhteistä aikaa treffimäisessä mielessä ehditty sen panemisen jälkeenkin viettää. Nyt asuttu monta vuotta yhdessä ja lapsi suunnitteilla.

N28

Pitäähän se autokin koeajaa joo mutta itse en randomilla ajele läpi kaikkia autoliikkeen autoja vaan valkkaan tarkasti sellaisen joka vastaa toiveita ja vaatimuksia ennen kun lähden tuhlaamaan aikaani koeajoon. Tarkasti kun valikoi niin ei tarvi useampaa koeajellakaan. 

Vierailija
30/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23

Mitä hyvää seksissä on? Enemmänhän se aiheuttaa pahoja, kuin hyviä asioita.

Vierailija
31/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat hyvin jakautuneita tässä asiassa. Esim. lähipiirissä "tosi rakkaus odottaa"-pariskunta, 19-vuotiaina naimisiin, about 10 v jo yhdessä, ovat onnellisia, mies on komea ja vieläpä tosi hyvä isä (tuli isäksi 21-v., harva sen ikäinen on niin vastuuntuntoinen kuin hän). Sitten on se porukka, joka yleensä aloittaa aikaisin, ja kumppaneita kertyy. Yhdelläkin on kolmekymppisenä neljä lasta kolmen miehen kanssa. 

Kuuluu näihin  "pitäähän autokin koeajaa" -ihmisiin. Koeajolla testataan tietysti seksiä, ei esim. vastuuntuntoa, ahkeruutta jne. Jokainen uusi mies on aina vain entistä pahempi (jokaisen uuden eron+lapsen myötä varmaan vaikeampi löytää uutta, olettaisin).

Mennään sit ääripäästä toiseen. Kumpikaan ei ole hyvä. Sitäpaitsi tuo yletön lisääntyminen kertoo ihan muista (mt)ongelmista.

Vierailija
32/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen leikkaukset. Ei ole varaa treffailla.

Nuoret ovat viisaita. Turha sitä aikaa tai rahaa on tuhlata kun itse tietää mitä haluaa. Nuorilla on tällä hetkellä todella huonosti raha-asiat.

Lihavat keskituloiset voisivat maksella veroja vähän ahkerammin ja jakaa sitä rahaa. Nuoret tarvitsevat korkeammat opintotuet tai sitten perustulo 18+ täyttäneille.

Rahaa tarvitaan nyt vähän tasaisemmin eikä ainoastaan hyväosaisille!

Vierailija
33/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Joku kutsuu deittailua vonkaamiseksi. Ihan hyväkin että käyttäydyt miten käyttäydyt niin fiksut ihmiset voivat pysyä kaukana sinusta. Ja että vielä vaimo "hoitelee" sinut. Just just. Minä näen deittailun tutustumisena toiseen ihmiseen. On se ihme että muihin ihmisiin tutustuminen on hitaampaa ja asiallista ihan syystä, mutta lähimmän ja pisimmän kumppaniehdokkaan kanssa se on liikaa vaadittu.

"fiksut ihmiset" , deittailevat ja panevat useita kumppaniehdokkaita toisen selän takana, koska mehän tapaillaan ja nussitaan, sitten se ei ole mukamas nykyään seurustelua..

Vierailija
34/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on Tinderin kaltaisia pillubuffetteja niin mitäs sitä valitsemaan vain yhtä makua, kun voi joka viikko maistaa uutta.

M26

Vierailija
35/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on Tinderin kaltaisia pillubuffetteja niin mitäs sitä valitsemaan vain yhtä makua, kun voi joka viikko maistaa uutta.

M26

On se hyvä että te koeajajat koeajatte toisianne. Olette toisillenne pelkkiä runkkausalustoja.

Vierailija
36/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi hyi että joku sanoo niinkuin asia on. Jos ei nuorella miehellä ole pillu ensimmäisenä mielessä, niin ei se kyllä ole ihan normaali. Ja kyllä musta saakin pysyä deittinaikkoset kaukana, koska edelleen olen onnellisesti aviossa. Enkä ikinä olisi ryhtynyt elämään jonkun teennäisen jenkkideittailukaavan mukaisesti. Ja vaimokin on muuten fiksummasta päästä naisia oppiarvoillakin mitattuna. Seksillä se lähtee suhde. Kuka jaksaa kytätä jotain ominaisuuksiin tutustumista. Kuka sitä nyt älyllä puolisoa etsii. Ensin pannaan, sitten katotaan, pannaanko uudelleen, niin se menee. Henkinen puoli suhteessa tulee perässä, jos on kehittyäkseen.

Vierailija
37/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi hyi että joku sanoo niinkuin asia on. Jos ei nuorella miehellä ole pillu ensimmäisenä mielessä, niin ei se kyllä ole ihan normaali. Ja kyllä musta saakin pysyä deittinaikkoset kaukana, koska edelleen olen onnellisesti aviossa. Enkä ikinä olisi ryhtynyt elämään jonkun teennäisen jenkkideittailukaavan mukaisesti. Ja vaimokin on muuten fiksummasta päästä naisia oppiarvoillakin mitattuna. Seksillä se lähtee suhde. Kuka jaksaa kytätä jotain ominaisuuksiin tutustumista. Kuka sitä nyt älyllä puolisoa etsii. Ensin pannaan, sitten katotaan, pannaanko uudelleen, niin se menee. Henkinen puoli suhteessa tulee perässä, jos on kehittyäkseen.

Pitkä litaniasi ei mielipidettäni muuta vaan vahvistaa sitä. Pysy vaan siellä aidan toisella puolella. En välitä tuntea kaltaistasi edes ystävänä tai liiketuttavana, jos siihen saan vaikuttaa, ja sitä minä tarkoitinkin kommentillani.

Vierailija
38/38 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä litaniasi ei mielipidettäni muuta vaan vahvistaa sitä. Pysy vaan siellä aidan toisella puolella. En välitä tuntea kaltaistasi edes ystävänä tai liiketuttavana, jos siihen saan vaikuttaa, ja sitä minä tarkoitinkin kommentillani.

Seliseli, ne on erikseen tekijät ja suunnittelijat (vatuloijat). Paneminen on toimintaa, deittaileminen on jotain iänikuista suunnittelua ja haihattelua. Työelämässäkin se näkyy, toiset uskaltaa, toiset vaan unelmoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi