Muita, joilla oma syntymäpäivä tuntuu jotenkin erityiseltä?
Mulla tänään synttärit, täytän 44 ja vieläkin omat synttärit tuntuvat jotenkin erityisiltä. Ei siis juhlia tai muuta, kukaan ei taida edes muistaa, mutta omassa mielessäni päivä on erityinen ja juhlava. Joka synttäri sama juttu. Muita?
Kommentit (7)
No ei ole kyllä koskaan tuntunut tuollaiselta enkä synttäreitäni edes koskaan juhli mitenkään. Mitä juhlaa siinä on että vanhenee taas vuodella?
Hyvää synttäriä! Samanikäinen olen ja kyllä me ystäviemme kanssa edelleen muistamme toistemme syntymäpäivät ja yritetään välillä keksiä jotain juhlistamistakin.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä koskaan tuntunut tuollaiselta enkä synttäreitäni edes koskaan juhli mitenkään. Mitä juhlaa siinä on että vanhenee taas vuodella?
Ja joka päivä vanhenee päivällä.
Paljon onnea!
Olen samaa ikäluokkaa, ja tuntemukset myös kovin samanlaiset.
Itsenäisyyspäivä on merkitty kalenteriin, sillä tavalla synttärini on erityinen. Näin sitä tulee huomioitua vaikkei se niin kiinnostaisi. Nyt täytän tasavuosia ja 5 päälle, se on vähän juhlavampaa.
Jotkut tasavuodet ovat tärkeämpiä kuin toiset, mutta 30 ei kiinnostanut. 31 oli ok.
Sama! Olen 37, ei mitään juhlia ole tullut viime aikoina pidettyä mutta nuorempana useinkin, ja edelleen syntymäpäiväni tuntuu jotenkin kivalta, erityisen hauskaa on jos joudun juuri sinä päivänä kertomaan syntymäaikani jossakin, esim. lääkärissä. Riippumatta siitä huomaako asiakaspalvelija onnitella vai ei. Myös pientä lahjaa mieheltäni odotan, ei mitään kummoista, mutta että muistaa jotenkin muutenkin kuin vain onnittelemalla. Joo, taidan olla vähän lapsellinen.
Ei minulla ole, mutta tuohan kuulostaa kivalta. Hyvää syntymäpäivää!