Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paikalla ketään jolta poistettu kohtu? Onko mitään negatiivista kokemusta?

Vierailija
20.11.2017 |

Multa poistettu kohtu 3 kuukautta sitten ja nyt harmittaa etten kyseistä toimenpidettä älynnyt aiemmin vaatia.

Elämä on paljon parempaa kuin ennen, ei järjettömiä vuotopäiviä, hemoglobiini noussut 100 ->135, seksihalut moninkertaistunut entiseen verrattuna.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olitte kun kohtu poistettiin? Olen kuulut että siitä voi tulla ennenaikaiset vaihdevuodet? Olenko ihan väärässä?

Minä olin nelikymppinen, kun kohtu poistettiin ison myooman vuoksi. Munasarjat jätettiin. Vaihdevuodet minulla alkoi vähän päälle viisikymppisenä. Olen kuullut sanottavan, että kohdunpoisto aikaistaisi vaihdevuosia, mutta ystävillä alkoi saman ikäisenä tai aikaisemminkin.

Vierailija
22/23 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin muilla. Vain hyvää sanottavaa. Minulla poistettiin 49-vuotiaana useiden suurten myoomien vuoksi, hb oli alle sata runsaiden ja pitkien vuotojen vuoksi. Nyt olen 61 ja syön Estrofemia luukatoon ja se on ilmeiseti pitänyt vaihdevuodetkin siedettävinä. Pieniä hikoilujuttuja on ollut. Paras leikkaus ikinä. Onneksi pääsin siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta! Itsellä kohdunpoisto edessä ja vähän hirvittää. En ole ap. Itseäni jännittää, että miten vaikuttaa pms- oireisiin ja tuleeko jotain komplikaatioita...