Jouluaaton kassahihna, mitä hihnalla?
Jos jouluna järjestetään kassahihnaohjelma juhannuksen malliin, niin mitä hihnalla näkyisi? Mikä olisi linssiluteen bravuuri? Nähdäänkö homejuustohamstraaja torttujen ja piparivuoren kanssa. Ideoi?
Kommentit (71)
Te jotka olette työvuorossa kaupassa jouluna, onko työfiiliksessä mitään jouluista vai onko se vaan samaa vanhaa puurtamista? Saako työstä pyhälisät? Mikä on oudointa mitä on nähnyt kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Jouluaattona ei enää ole juuri mitään listalla. Ehkä unohtuneet kirsikkatomaatit ja suolakurkut? Kaikki hankinnat tehdään aiemmin.
Saatat olla ihan väärässä, kysy kauppiailta millainen hulina on aattoina puoleen päivään saakka. Muutoin olen samaa mieltä aiempien kanssa, että aatonaatto parempi katseluilta:)
Ja sitten kapuloiden väliin jonkun kapinoijan arkieinekset: jauhelihaa, makaroonipussi, litra maitoa, margariini, ruisleipää ja metwurstia sekä keskisormea kameralle:)
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kapuloiden väliin jonkun kapinoijan arkieinekset: jauhelihaa, makaroonipussi, litra maitoa, margariini, ruisleipää ja metwurstia sekä keskisormea kameralle:)
Asennetta! 😁
Vierailija kirjoitti:
Hei te siellä pääkaupunkiseudulla, mikä kauppa oli juhannushihnassa? Voiko joku kiltti laittaa sinne fb-sivuille toivomuksen joululähetyksestä?
Kauppa oli Prisma Kaari Kannelmäki Helsingissä. Tuo kauppa on auki 24 h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei te siellä pääkaupunkiseudulla, mikä kauppa oli juhannushihnassa? Voiko joku kiltti laittaa sinne fb-sivuille toivomuksen joululähetyksestä?
Kauppa oli Prisma Kaari Kannelmäki Helsingissä. Tuo kauppa on auki 24 h.
Kiitos!
Olin lukioaikana Citymarketin kassalla ja kyllä jouluaattona ihmiset ostelivat enimmäkseen lahjoja, ei niinkään enää ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit just glögiä.
Minun lähikaupassa kassahihnalla pitäisi näyttää lappua GLÖGI LOPPU :(, sillä sitä se aina on jo viikko ennen joulua.
Monena vuonna ollut suklaatkin loppu jo heti välipäivinä, kun on tarkoitus menna hamstraamaan puoleen hintaan. Ilmeisesti myydään jo aattona pois alennuksilla.
Tupakka, kermaa ja tarjousgraavilohi. Hyasintti, jos on tarjouksella.
Minulla olis vaan kaljaa ja silliä. Kaljaa juon yksin ja dippaan sormia sillipurkissa ja sitten haistelen niitä.
Sinkkumies
Makarylliä ja esipestyä jauhenlihaa