Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko tilata kummipojalle kirjeen joulupukilta vai onko tilattava myös sisaruksille samalla?

Vierailija
19.11.2017 |

Pojalla on kaksi siskoa eikä mulla ole valitettavasti varaa kaikille kolmelle tuota kirjettä tilata. Eli kannattaako vaan haudata koko idea?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et itse suunnittele kirjettä muka joulupukilta? Saa sisarukset myös, eikä maksa kuin postimaksut.

Vierailija
22/23 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks et itse suunnittele kirjettä muka joulupukilta? Saa sisarukset myös, eikä maksa kuin postimaksut.

Tämähän olisikin hauska idea! Tietäisi myös sitten, mitä kirje oikeasti sisältää. Kiitos. Taidan jopa toteuttaa, kunhan tuo nuorimmainen sisaruksista vähän kasvaa niin on sitten hänellekin siitä iloa.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän olisikin hauska idea! Tietäisi myös sitten, mitä kirje oikeasti sisältää. Kiitos. Taidan jopa toteuttaa, kunhan tuo nuorimmainen sisaruksista vähän kasvaa niin on sitten hänellekin siitä iloa.

AP

Kysy kuitenkin vanhemmilta, mitä mieltä tällaisesta aika pitkälle menevästä narraamisesta...