Voinko tilata kummipojalle kirjeen joulupukilta vai onko tilattava myös sisaruksille samalla?
Pojalla on kaksi siskoa eikä mulla ole valitettavasti varaa kaikille kolmelle tuota kirjettä tilata. Eli kannattaako vaan haudata koko idea?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miks et itse suunnittele kirjettä muka joulupukilta? Saa sisarukset myös, eikä maksa kuin postimaksut.
Tämähän olisikin hauska idea! Tietäisi myös sitten, mitä kirje oikeasti sisältää. Kiitos. Taidan jopa toteuttaa, kunhan tuo nuorimmainen sisaruksista vähän kasvaa niin on sitten hänellekin siitä iloa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et itse suunnittele kirjettä muka joulupukilta? Saa sisarukset myös, eikä maksa kuin postimaksut.
Tämähän olisikin hauska idea! Tietäisi myös sitten, mitä kirje oikeasti sisältää. Kiitos. Taidan jopa toteuttaa, kunhan tuo nuorimmainen sisaruksista vähän kasvaa niin on sitten hänellekin siitä iloa.
AP
Kysy kuitenkin vanhemmilta, mitä mieltä tällaisesta aika pitkälle menevästä narraamisesta...