Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ura-minäsi?

Vierailija
19.11.2017 |

Pidätkö hänestä. Minulla asiantunteva, oma-aloitteinen ja johdonmukainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaali siwan kassa. Kotona akateeminen white trash-perheenisä.

Vierailija
2/5 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä paska. Kun katson urakehitystäni ulkopuolisen silmin, olen siellä 18-vuotiaan tasolla. Ikää on kuitenkin puolta enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin osaava, oma-aloitteinen, johdonmukainen mutta myös inhimillinen ja epäonnistumisia sietävä. Kaksi ekaa sitä mitä tunnen olevan, kaksi viimeistä sitä mitä olen tällä hetkellä mutta onneksi vain yhdellä osa-alueella ammatissani ja osa-aikaiseksi keventäneenä ja siinäkin siitä syystä että olen viime vuodet ollut tosi loppu ruuhkavuosien, tapaturmien ja sairastumisen vuoksi.

Vierailija
4/5 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian tunnollinen ja ahkera. Ei meillä töissä kukaan muu tee sellasta määrää töitä päivässä kuin minä. Vapaa-aikanani taas olen täysin työminäni vastakohta. Olen laiska ja saamaton.

Vierailija
5/5 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleva, asiantunteva, pohdiskeleva, aikaansaava, eteenpäin menevä. Välillä myös hauska ja toivottavasti lämmin ja kannustava.

Kotona huokailen pienistäkin epäonnistumisista, ja teen raivopäisesti hommia, jotta voin loppupäivän/viikonlopun vain maata sohvalla. Vaadin myös todella paljon omaa aikaa = yksin olemista. Pidän työminästäni enemmän, mutta asiallisena, kärsivällisenä ja täydellisen läsnä oleminen on todella väsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan