Lauri Johansonilla erittäin kaunis vaimo!
auri "Late" Oskari Johansson (s. 1. joulukuuta1965Lapinjärvi)[1] on toinen vuonna 1999 perustetun rikollisliiga Natural Born Killersin (NBK) perustajista. Toinen on Erkki "Murha-Maija" Eino Tapio Kekkonen. Johansson on julkisuudessa sanonut, että jengin pääsyvaatimuksena on tehty selvittämätön henkirikos. Johansson syrjäytettiin johtajanpaikalta hänen tultuaan vankilassa uskoon ja tunnustettuaan kaksi selvittämätöntä henkirikosta.
Hänellä on erittäin kaunis ja itseään huomattavasti nuorempi vaimo - Mikä näissä linnakundeissa naisia kiinnostaa. On selvää ettei tuollaisen " Laten" kanssa voi koskaan mitään normaalia elämää elää vaikka kuinka olisi muuttanut tapansa, sillä menneisyys seuraa aina.
Kommentit (37)
Tuoko on mielestäsi erittäin kaunis?
Öö. Ihan tavallisen näköinen nainen. Ettei vaan ois hän itse täällä kehumassa itseään.
Mikäs se vaimo sitten on heiniään muuta kuin "erittäin kaunis"?
Onko hän niin valtavasti Latea nuorempi, nelikymppinen ehkä?
Vaimo on itsekin uskovainen ja ovat tehneet kai julistustyötä tms yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se vaimo sitten on heiniään muuta kuin "erittäin kaunis"?
Todennäköisesti vaimolla on rikoshistoriaa. Tutkitusti valtaosa rikollisten puolisoista on itsekin rikollisia.
Kovan luokan rikolliset ovat aina olleet naisten suosiossa.
Kai se viehättää jotenkin alkukantaisesti monia naisia jos mies on muille uhka, mutta itselle turva.
Ei näkyny kuvaa, oisit laittanu suoran linkin niin tietäis mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Öö. Ihan tavallisen näköinen nainen. Ettei vaan ois hän itse täällä kehumassa itseään.
No ei kyllä ole tavismiehillä mitään mahdollisuuksia tuollaiseen naiseen.
Jep, ei tuollaisia naisia Prismassa näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole tavismiehillä mitään mahdollisuuksia tuollaiseen naiseen.
Naiset ovat selvästikin eri mieltä kun alapeukuttavat. Mikäpä tuossa sitten, omaa kaunista vaimoa odotellessa jos kerran tavallisellamiehelläkin on tsäänssit sellaiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Kovan luokan rikolliset ovat aina olleet naisten suosiossa.
Kai se viehättää jotenkin alkukantaisesti monia naisia jos mies on muille uhka, mutta itselle turva.
Eivät ole koskaan olleet _naisten_ suosiossa. Vaikka roskaväen joukosta naisiakin löytyy näihin sekaantumaan niin se ei mitenkään päin tarkoita sitä, että olisivat _naisten_ suosiossa.
Mikä sen vaimon nimi. Laten profiilissa ei näy. Joko eronneet?
Todennäköisesti eronneet. Vaimo palannut tyttösukunimeensä. Se siitä aiheesta siis.
Liekkö Late eronnu tästä vaimostaan ja minne lie hävinny julkisuudesta tämä Laten entinen vaimo ?
Eronnut, kuten eilen TV:ssa kertoi.
Hän on uskovainen ja oikein kunnollinen nainen ja erittäin hyvännäköinen.
Voit itse katsoa facebookista - hae sieltä Lauri Johansson ja sieltä löytyy vaimonkin nimi.
Tavallinen viisikymppinen mies ( Late 51v) ei edes saa tuollaista vaimoa. Pakko olla kateellinen.