Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset eivät oikein osaa ottaa pakkeja vastaan

Vierailija
19.11.2017 |

Johtuuko se enemmän kokemuksen puutteesta vai huonosta itsetunnosta? Usein menee selvästi tunteisiin, jos nainen on laittanut itsensä likoon ja tulee torjutuksi. Vaikka olenkin kohtelias jne. Hieman huppelissa saattavat vähän jotain nälviäkin siihen päälle. Kävi myös mielessä, että onko se pakkien saaminen loukkaavampaa, kun ne tulevat kaltaiseltani ei niin kauhean komealta mieheltä? Yli 25-vuotiaat naiset ovat aivan eri maata tämän suhteen (ikä arvioitu, en ole henkkareita keneltäkään kysynyt).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen, että sulle edes tehdään aloitteita. Useimmat miehet saavat vain haaveilla siitä.

Vierailija
2/8 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän hieman epäuskottavana, että ei-komea tavismies saisi jatkuvasti iskuyrityksiä nuorilta kauniilta naisilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden treffineitosen kanssa kävin kahvilla, joka ei niin sytyttänyt. Oltiin muka sopivinaan että voidaanhan ainakin kavereina pysyä, silti poisti minut hetken kuluttua FB:stä. Taisi ottaa niin itsetunnon päälle.

Vierailija
4/8 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eräs naikkonen yritti iskeä Facebookissa ja poisti koko FB-profiilinsa hetkeksi kun en lämmennyt. Toinen blokkasi minut kun ei saanut vastausta tarpeeksi nopeasti.

Itsetunnolle se tietty ottaa.

Vierailija
5/8 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on sukupuolisidonnaista. Kenestäpä se hyvältä tuntuu tulla torjutuksi, jos on jo tunteita mukana. Ghostaaminen on kyllä vielä pahempaa ja kannattaakin sanoa suoraan, ellei halua jatkaa tuttavuutta.

Miehet, jotka roikottaa naisia ovat inhottavia.

Vierailija
6/8 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän hieman epäuskottavana, että ei-komea tavismies saisi jatkuvasti iskuyrityksiä nuorilta kauniilta naisilta...

Jotkut naiset valitsevat kohteensa riskiarvion jälkeen ja yrittävät iskeä sitä miestä jonka kohdalla pakit ovat mahdollisimman epätodennäköiset. Silloin tosin epäonnistuminen on todella raskas paikka.

Vierailija
7/8 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tuosta jatkuvasta tiedä, mutta kyllä niitä tulee. Tosin aina vain porukalla liikkeellä ollessa. Olen pidetty ja supliikki mies frendiporukassa, ehkä se vaikuttaa?

Ap

Vierailija
8/8 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on sukupuolisidonnaista. Kenestäpä se hyvältä tuntuu tulla torjutuksi, jos on jo tunteita mukana. Ghostaaminen on kyllä vielä pahempaa ja kannattaakin sanoa suoraan, ellei halua jatkaa tuttavuutta.

Miehet, jotka roikottaa naisia ovat inhottavia.

Joo, ei varmaan olekaan sukupuolisidonnaista. Mutta ikäsidonnaista tuntuu aika hyvin olevan. Juuri kukaan jo hyvän matkaa aikuinen nainen ei ole ollut moksiskaan, jos en ole ollut heistä kiinnostunut. Mutta nuorille se tuntuu olevan kovempi paikka (18-25v tai jotain sinne päin). Ja näitä lähestymisiä ei ainakaan minulle satu niinkään Tinderissä tmv. vaan lähinnä irl.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän