Hävettää kun teinillä ei ole mitään harrastusta.
Pienenpänä oli pari harrastusta mutta kaikki into loppunut ja pleikkapelit vieneet mukana ihan liikaa. Tämä kiitos mieheni.
Kun kysyy mitä haluais harrastaa, niin ei tiedä.
Hävettää kun kysytäön mitä teini harrastaa ja pakko vastat ettei mitään ja sit perustella miks ei...
Kommentit (9)
Onhan sillä ne pelit.
Vaikka itse vaikutin teininä vain tuhlaavan elämäni koneella, harrastin kirjoittamista ja videoeditointia.
kyllä on teidän perheessä murheet pienet.
Miksi teinin pitäisi harrastaa jotain? Mitä hävettävää siinä on sanoa ja kuka tollasta edes kyselee, saati sitten pitää sitä jotenkin häpeällisenä jos toisen lapsi ei omista harrastuksia?
Pelaaminen on nykyään ihan hyväksytty valtavirtaharrastus, ja parhaimmat tekee siitä jopa tuottoisan ammatin. Turha murehtia, näin se vaan menee.
Aloitetaanpa siitä, että mikä ap:n mielestä on harrastus? Jos harrastukseksi kelpuutetaan vain joku ohjattu (urheilu)harrastus, suurin osa suomalaisista ei harrasta yhtään mitään.
On sulla ap ongelmat. Osta lisää itsetuntoa.
Lähinnä tarkoitin urheiluharrastusta. Hirveesti päivittelyjä tuttavapiirissä ja muissakin ihmisissä aiheuttaa sen puute.
En myöskään itse miellä pelaamista harrastukseksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin urheiluharrastusta. Hirveesti päivittelyjä tuttavapiirissä ja muissakin ihmisissä aiheuttaa sen puute.
En myöskään itse miellä pelaamista harrastukseksi.
Ap
Siinähän päivittelevät, vanhukset. Ja paljastit vain oman ajattelusi ja maailmankuvasi vanhanaikaisuuden ja vajavaisuuden. Urheilu on niin last season.
No , hän harrastaa pelaamista. On sekin harrastus.