Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on tylsää

Vierailija
19.11.2017 |

Ainakin minun mielestäni. Minulla on kyllä masennus. Ei huvita tehdä mitään, kaikki tuntuu tyhjältä ja turhalta. Aidosti en ymmärrä, miten ihmiset jaksavat esim. hankkia lapsia tai suunnitella itse oman talonsa. Minä haluan vain kuolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä halua. Jos haluaisit "vain kuolla" niin olisit kuollut jo. Jotain muuta se on, mitä haluat ja odotat. Ehkä juuri oma talo ja lapsia. 

Vierailija
2/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä halua. Jos haluaisit "vain kuolla" niin olisit kuollut jo. Jotain muuta se on, mitä haluat ja odotat. Ehkä juuri oma talo ja lapsia. 

Ei. Olet väärässä. En ole vain uskaltanut kuolla vielä. 3 kertaa elämässäni olen ollut ihan viittä vaille hirttäytymässä, köysi kaulalle solmittuna. Kuitenkaan en ole vielä uskaltanut jäädä pelkän köyden varaan roikkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tapa itsesi sitten. Kenenkään ei ole pakko elää. Olet itse tylsä ihminen

Vierailija
4/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tylsillä ihmisillä voi olla tylsää. Mutta todennäköisemmin olet masentunut. Hae apua.

Vierailija
5/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olet väärässä. En ole vain uskaltanut kuolla vielä. 3 kertaa elämässäni olen ollut ihan viittä vaille hirttäytymässä, köysi kaulalle solmittuna. Kuitenkaan en ole vielä uskaltanut jäädä pelkän köyden varaan roikkumaan.

Saattan olla. Mutta mitä sitten pelkäät? Kipuako. Tapoja on muitakin. Sanot, että elämä on tylsää. Ehkä sitten haluat jännitystä elämääsi. Mitä jos kokeilisit tehdä jotain arjesta poikkeavaa tai repäistä kunnolla? Kokeilla ainakin ennen kuin lähdet. 

Vierailija
6/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattan olla. Mutta mitä sitten pelkäät? Kipuako. Tapoja on muitakin. Sanot, että elämä on tylsää. Ehkä sitten haluat jännitystä elämääsi. Mitä jos kokeilisit tehdä jotain arjesta poikkeavaa tai repäistä kunnolla? Kokeilla ainakin ennen kuin lähdet. 

Pari vuotta sitten hyppäsin benji-hypyn, eikä sekään oikeastaan tuntunut missään. Tietty kehossa oli adrenaliinia, mutta sekin meni nopeasti pois.

Vierailija
7/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia auttaisi.

Vierailija
8/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä halua. Jos haluaisit "vain kuolla" niin olisit kuollut jo.

Ei. Mulla on sama juttu kuin ap:lla ja toivon, että kuolisin vain yhtäkkiä johonkin kun elääkään ei jaksaisi. Itsemurha vaatii aktiivista toimimista, mihin en rupea.

Vierailija
9/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia auttaisi.

Jos sinne vain pääsisi.