Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

57-vuotias Matti ei ole seurustellut koskaan:

Vierailija
19.11.2017 |

”Jos sattuisi tulemaan vastaan vähään tyytyväinen ihminen, en panisi vastaan”

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005451749.html

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Matti voisi halutessaan kokeilla myös näitä nykyaikaisia treffiohjelmia. Nykyään on helpompaa etsiä kumppania ns. samasta aihepiiristä, kun mihin itse kuuluu, kuten jutussa kävi ilmi.

Vierailija
2/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen sinkkunainen ja voisin sanoa Matin tavoin, että näin tämä nyt vain on mennyt. Seksiseuraa minulle olisi ollut tarjolla vaikka kuinka, mutta kumppaniutta ei. 

Syitä on arvailtu aina piilolesboudesta ylikoulutukseen (uskonnottomuuskin on joskus mainittu), toisaalta olen kuullut monta kertaa, että "sinähän saisit ihan kenet haluaisit". Omituisin kommentti on se, että olen liian itsenäinen parisuhteeseen. Kuinka kummassa se, että pärjää mainiosti omillaan ja viihtyy myös itsekseen, olla este kumppanin löytymiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olisit unelmieni mies. Olen uskossa ja hengellinen. Vaatimaton ja kiltti nainen etelästä. Tässä maailmassa ei ole meidän laisille ihmisille kohtaamis paikkaa kun emme juokse maailman riennoissa. Ravintolat ei kiinnosta ja elokuvateattereissakin esitetään maallisia elokuvia. Olisi edes kerran kuussa elokuva uskoville. Hyviä elokuvia on tehty ja paljon. Voisi tavata saman henkisiä ihmisiä edes siellä. Täällä seurakunnat tuppaa olemaan uskonnollisia ei hengellisiä. Helsingissä kyllä löytyisi niitäkin.

Vierailija
4/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on varmasti sitten vcaan Jumalan tahto, että on yksin?!??

Kaikenkaikkiaan hieno ja kaunis juttu!

Hyviä syksyjä Matille Ouluun.

Vierailija
5/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä seuroissa tai muissa uskonnollisissa tilaisuuksissa, jossa se samanhenkinen ihminen varmaan helpoiten löytyy. Vaikea on "maallikon" tai tällaisen peruskristityn, joka käy kirkossa vain sukulaisten rippi-, kastajais- tai vihkimistilaisuuksissa, kokea syvästi uskovainen ehdokas sellaiseksi, että suhde voisi syntyä.

Vierailija
6/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matille kaveri löytyisi netin kautta. Joku samoin ajatteleva, muuten ette voi tavata maailmassa. Luulisin, että useampi ottaisi yhteyttä, sitte vaan deitit pystyyn vaikka porukalla. Kyllä aikuiset ihmiset pystyvät kahvittelemaan ja tutustumaan vaikka useampi kerrallaan, niin näkee, onko mitään kiinnostusta. Mitään tv sarjaa en tekisi, ettei tositv- tyrkyt iske apajille kaikkea pilaamaan.

esm suomi24

Vierailija
7/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy seksistä: Miksi haluni heräävät vain julkisella paikalla?

https://www.is.fi/kysy-seksista/art-2000005455254.html

Vierailija
8/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en osaa sanoa, minua haluttaa ihan kaikkialla, kotona, töissä, saunassa, autossa, kaikkialla. Ei katso paikkaa, aina valmiina. Mutta haluni herää nano sekunnissa kun näen vaimoni tummissa alus housuissa. Saman tien alkaa köyritytää. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta, seksi on vain niin mahtavaa, ihan sama onko se pikana vai pitkän kaavan mukaan, kaikki käy!

Vierailija
9/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattillahan io oli yksi nainen kierroksessa, mutta sössi senkin hihhulihöpinöillään.

Toisaalta rivien välistä hieman pilkotti, että Matille ei kelpaa ikäisensä, eikä varsinkaan vanhemmat naiset, vaan nuorempaa pitäisi löytyä.

Vierailija
10/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen sinkkunainen ja voisin sanoa Matin tavoin, että näin tämä nyt vain on mennyt.

Omituisin kommentti on se, että olen liian itsenäinen parisuhteeseen.

Ei yhtään mitään omituista vaan hyvinkin yleinen toteamus. Kauniisti puettu fraasi "liian itsenäinen" tarkoittaa yleensä, että henkilö on liian itsepäinen; ei jousta, ei anna periksi, asiat tehdään vain hänen omalla tavallaan, etc.

Mikäli aikuisiällä kumppanin haluaa, kannattaa oikeasti miettiä niitä omia toimintatapojaan. Parisuhde pitkän yksinelämisen jälkeen on loputonta kompromisseilyä, missä omat lukittuneet tavat ja ajatusmallit saavat kunnon pöllytystä. Ja hyvä niin.

Vierailija
11/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö ei siis pysty elämään, vaan parisuhde on elämän edellytys? Eihän se niin tässä maailmassa voi olla. Sen sijaan kyse on omasta suhteesta ajatuksiinsa. Jos suhde ajatuksiin on kunnossa, eivät mitkään ulkoiset olosuhteet saa ihmistä järkkymään. Tätä ihmiset eivät ymmärrä, vaan pilaavat elämänsä ajatuksillaan usein. Sitten on myös ne, joilla on kaikki ulkoisesti kunnossa ihanteiden mukaisesti ja tämän vuoksi voivat rakentaa onnensa ajatuksien varaan. Tämä on kuitenkin väärä tapa, koska onni ei perustu ulkoisiin seikkoihin.

Vierailija
12/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on satoja tuhansia koskaan seurustelemattomia ihmisiä,

Vierailija
13/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen sinkkunainen ja voisin sanoa Matin tavoin, että näin tämä nyt vain on mennyt. Seksiseuraa minulle olisi ollut tarjolla vaikka kuinka, mutta kumppaniutta ei. 

Syitä on arvailtu aina piilolesboudesta ylikoulutukseen (uskonnottomuuskin on joskus mainittu), toisaalta olen kuullut monta kertaa, että "sinähän saisit ihan kenet haluaisit". Omituisin kommentti on se, että olen liian itsenäinen parisuhteeseen. Kuinka kummassa se, että pärjää mainiosti omillaan ja viihtyy myös itsekseen, olla este kumppanin löytymiselle?

Vaikka sitä että et hae partneria riittävän tosissasi jotta löytäisit parisuhteen. On sata eri syytä miksi kaksi toisensa tapaavaa ihmistä ei rupea parisuhteeseen keskenään, pitää olla hieman epätoivoinen ja haluta sitä suhdetta oikeasti että tuon listan saa karsittua niin minimiin että se suhde alkaa.

Tämä on oma, aikalailla yksinkertaistettu teoriani :)

Vierailija
14/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin yksinäisyys ei ole keneltäkään pois - paitsi häneltä itseltään. Jos kumppanin kriteerit asettaa jo heti alussa kuten Matti, ajaa itsensä nurkkaan josta positiosta on vaikea enää ketään löytää.

Vierailija
15/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea juttua loppuun. Juttu oli todella tylsä. Varmasti myös tuo Matti on samanlainen älyttömän tylsä, hajuton ja mauton tyyppi, jolle omat mielipiteet ovat ainoat ja muilla ei ole väliä. Jos vaihtoehtoina olisi Matti tai sinkkuus, niin sinkkuus veisi voiton 5-0.

Vierailija
16/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Minulla on monia naisia ystävinä, mutta he ovat minua vanhempia.'

'Valtaosaan elämäni ihastuksista olen törmännyt työpaikallani. Osa heistä on ollut määräaikaisissa työsuhteissa olleita nuorempia ihmisiä, joilla ei ollut vielä seurustelukumppaneita.'

Ikärasisti. Itse en haluais olla vanhemman miehen kanssa vain siksi että hän viehättyy nuoremmista. Itsekin vanhenen pian.

Vierailija
17/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on liian nirso. Jokainen mies saa naisen, jos ei ole liian nirso.

Vierailija
18/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihastuu vain työpaikan puolta nuorempiin kesälomasijaisiin ts opiskelijatyttöihin, vai mitä nämä nuoremmat määräaikaiset työntekijät on?

Vierailija
19/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ei panisi vastaan. Huvittava ilmaisu tässä asiayhteydessä.

Vierailija
20/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on kilttimies, siksi hän joutuu panemaan vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan