Ovatko nykyajan ihmiset niin hajamielisiä vai mikä on syy, että kaikissa kodinkoneissa on sata erilaista merkki- ja piippausääntä
Tiskikone piippaa, kun ohjelma on valmis. Induktioliesi piippaa päälle laitettaessa ja sulkeutuessa, pyykinpesukone piippaa tai pahimmassa tapauksessa oksentaa ulos jonkun ärsyttävän melodian, mikrosta kuuluu ärsyttävä ”tididi.....tididi.....tididi.....”
Onko ihmiset nykyään niin hajamielisiä, että pitää olla kaikenmaailman merkkiääniä muistuttamassa mitä hommaa he sillä hetkellä ovat tekemässä. 😳
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä olen ostanut parin vuoden sisään pyykkikoneen ja tiskikoneen, eikä kumpikaan pidä mitään piippausääniä. Ehkä ei kannata ostella niitä kalleimpia digihilavitkuttimia.
No meidän mikrokin on kyllä joku ihan halpa kuudenkympin vekotin ja silti siitä kuuluu tuo ärsyttävä ”tididi tididi tididi”- renkutus. Ap
Se tekee niistä turvallisempia ja energiaystävällisempiä, kun laite voidaan mennä sammuttamaan heti kun se on työnsä tehnyt. En minä edes vapaapäivänä istu pesukoneen vieressä kuulostelemassa milloin se on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä olen ostanut parin vuoden sisään pyykkikoneen ja tiskikoneen, eikä kumpikaan pidä mitään piippausääniä. Ehkä ei kannata ostella niitä kalleimpia digihilavitkuttimia.
Mulla on 200e maksanut pyykkikone, joka ohjelmaa valitessa piippaa ja pesun päätyttyä lurauttaa vielä semmosen "kivan" melodian. Eli ei johdu hinnasta nämä ominaisuudet.
Ne äänet saa myös pois jos ärsyttävät. Lue ohjekirja.