Voisitko olla suhteessa todella lihavan miehen kanssa?
Palstalla on ollut paljon aloituksia "kilttimiehistä" ja sen semmoisista. Mietin tuossa eräs päivä kotimatkalla, että voisinko oikeasti olla parisuhteessa jonkun todella ylilihavan miehen kanssa. Siis nyt en tarkoita kevyttä päiväkumpua vaan oikeasti sellainen BMI 40+. Näitä kun nykyään näkyy katukuvassa. Ja nimenomaan nyt arvioidaan vaan ulkonäköä, ei muuta.
Entä jos luonteeltaan on 10+? Eli ihana ihminen, mutta fyysinen No-No? Kuinka toimitte?
Kommentit (31)
Voisin joo, jos hän sitoutuisi laihdutukseen. Muutoin ei.
Ei ihme ettei parinmuodostus toimi kun läskitkin naiset vaatii hoikan tai hyväkuntoisen miehen. Joo olen itse ylipainoinen mies ja sen todella huomaa miten peruspyöreät naisetkin katsoo inhoten jos yrittää lähestyä. No ehkä heidän mielestään on sitten parempi itkeä AV:lla miehen puuttumista ja elää yhdessä kissan kanssa.
Vähän sama kuin kaikilta naisilta vaadittaisiin isot tissit tai vaihtoehtoisesti timmi ja muhkea peppu.
Voisin ihan hyvin olla koska kiihotun luonteesta. Tosin sellaisia on löytynyt tasan 1 joten ei onnistu ihan helposti.
Luulin nuorempana, etten voisi ikinä seurustella ylipainoisen miehen kanssa.
Olen itse hoikka, liikun paljon, yritän syödä terveellisesti. Sitten tapasin ihanan 110kg miehen!
Meillä on samoja mielenkiinnon kohteita, hänen kanssaan voi keskustella, miehellä on mielikuvitusta ja potenssia, seksi toimii erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin nuorempana, etten voisi ikinä seurustella ylipainoisen miehen kanssa.
Olen itse hoikka, liikun paljon, yritän syödä terveellisesti. Sitten tapasin ihanan 110kg miehen!
Meillä on samoja mielenkiinnon kohteita, hänen kanssaan voi keskustella, miehellä on mielikuvitusta ja potenssia, seksi toimii erittäin hyvin.
Heippa taasen! Onko potenssi omaa vaiko 647
vippaskonsteilla saavutettu?
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei parinmuodostus toimi kun läskitkin naiset vaatii hoikan tai hyväkuntoisen miehen. Joo olen itse ylipainoinen mies ja sen todella huomaa miten peruspyöreät naisetkin katsoo inhoten jos yrittää lähestyä. No ehkä heidän mielestään on sitten parempi itkeä AV:lla miehen puuttumista ja elää yhdessä kissan kanssa.
Vähän sama kuin kaikilta naisilta vaadittaisiin isot tissit tai vaihtoehtoisesti timmi ja muhkea peppu.
Mä olen läski jolla on hoikka mies eli ei lihava nainen joudu tyytymään lihavan mieheen tai olemaan yksin.
Joo, pidän isoista miehistä. Pehmoinen maha tuntuu hyvältä ja lämpimältä. Valitettavasti vaan moni lihava mies ei tyydy pelkkiin ruuan iloihin, vaan alkoholikin maistuu. En voi sietää humalaisia ihmisiä. Nykyään yhdessä vähän ylipainoisen absolutistin kanssa, eli siltä osin kompromissi.
Kannattaa muuten tätäkin kysymystä tutkia ns. Prisma-testin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen läski jolla on hoikka mies eli ei lihava nainen joudu tyytymään lihavan mieheen tai olemaan yksin.
No ei lihava mieskään aina joudu tyytymään läskiin naiseen, joten...
Puhuin parinmuodostuksesta yleisellä tasolla. Eivät kaikki naiset saa hoikkaa miestä eivätkä kaikki miehet hoikkaa naista.
En, Isälläni on diabetes, ja monta muuta elintapasairautta. Olen nähnyt mihin se johtaa kun ei pidä itsestään huolta, enkä ymmärrä miten se ei niin monia kiinnosta. Amputaatioon ja järkyttäviin kipuihin, liikuntakyvyttömyyteen, näön menemiseen. En ikinä pystyisi katsomaan hiljaa vierestä kun toinen tuhoaa oman terveytensä. Jos olisin yhdessä lihavan miehen kanssa, tekisin hänet hulluksi vahtimalla kaikkea syömistä ja juomista.
En voisi. Kyllähän tuollainen ylipaino kertoo elämänhallinnan puutteesta ja mahdollisista psyykkisistä ongelmista tai jopa ahmimishäiriöstä. Lisäksi ylipainoisilla tulee ikääntyminen olemaan tosi rankkaa, siinähän joutuisi jo omaishoitajaksi ja lopulta leskeksi vuosikymmeniä ennen omaa kuolemaa. Haluan kumppanin joka syö terveellisesti ja jonka kanssa voi käydä pitkillä lenkeillä ja muutenkin elää aktiivista elämää 😊
Voisin, ja seurustelenkin. Edellisen kanssa lihoin yhdessä, en uskonut voivani ihastua " valmiiksi" lihavaan mutta tämä nykyinen vei jalat alta. Luonne on uskomattoman ihana, mutta lisäksi tunsin häneen alusta asti todella voimakasta himoa, varmaan jokin feronomijuttu.