Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla suhteessa todella lihavan miehen kanssa?

Vierailija
18.11.2017 |

Palstalla on ollut paljon aloituksia "kilttimiehistä" ja sen semmoisista. Mietin tuossa eräs päivä kotimatkalla, että voisinko oikeasti olla parisuhteessa jonkun todella ylilihavan miehen kanssa. Siis nyt en tarkoita kevyttä päiväkumpua vaan oikeasti sellainen BMI 40+. Näitä kun nykyään näkyy katukuvassa. Ja nimenomaan nyt arvioidaan vaan ulkonäköä, ei muuta.

Entä jos luonteeltaan on 10+? Eli ihana ihminen, mutta fyysinen No-No? Kuinka toimitte?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pimppi ei kostu.

Vierailija
2/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan, että meillä on mieheni kanssa suht samat arvot, joihin kuuluu mm. terveellinen elämäntapa. Ulkonäöstä viis - olen ruma itsekin, mutta en jaksaisi miestä, joka hengästyy portaissa, kun itse juoksen maratoneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
4/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en.

Oikein tosi lihava on sitäpaitsi väsynyt ja sairas ihminen, tuskin hän edes jaksaa mitään suhteita.

Vierailija
5/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka itse olen lihava.

Vierailija
6/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 

Vierailija
7/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksielämä onnistuisi mukavasti, ja olisi muuten yhtä aktiivinen ja yhteensopiva kanssani, niin kyllä.

Vierailija
8/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonne natsaa niin voisin. Olen itsekin lihava, joten en viitsi sen perusteella alkaa miehiäkään valkkaamaan. Minulle ulkonäöllä on hyvin vähän merkitystä parinvalinnassa.

Vierailija
9/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ollut kohta 25 vuotta, ollaan yhdessä rakennettu elämää ja kasvatettu perhettä. Hän on ihana mies joka aina varmistaa että mulla on asiat hyvin.

Vierailija
10/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pari kertaa olen pannut lihavan miehen kanssa mutta eihän siitä mitään nainen saa. Ukko makaa kuin lahna, pakaralihas ei värähdäkään noustakseen. Ei kiitos enää. Kaipaan kunnon panoa ja seksiä, aktiivista sellaista.

Vierailija
11/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Haluan, että meillä on mieheni kanssa suht samat arvot, joihin kuuluu mm. terveellinen elämäntapa. Ulkonäöstä viis - olen ruma itsekin, mutta en jaksaisi miestä, joka hengästyy portaissa, kun itse juoksen maratoneja.

Kiitos vastauksestasi, mutta ei tässä varmaan haettu tällaisia yö-päivä eroavaisuuksia, kuten maratoonari vs. burger king. :D

Vierailija
12/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl onnistuisi koska oon ite terveysintoilija. Mul oli kerran lihava mies, mutta hän laihdutti tavattuamme. Tajua itsekin , ettei toimi, että leffaa katsoessa mä syön porkkanoita ja hän sipsejä.

On sanonut myöhemmin - vaik erottiin - et laihtuminen oli hänen elämänsä paras juttu. Oli ollut lapsesta asti lihava.

Vierailija
13/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Läski ällöttää. Pidän laihoista miehistä,

Vierailija
14/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa sellaisen miehen kanssa joka ei mahtunut linnanmäen laitteisiin. Ensimmäisen mustan silmän jälkeen vaihdoin.

Vierailija
15/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies olisi nörtti niin voisin olla.

Vierailija
16/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies painoi yli 120kg kun aloitimme seurustelemaan. Itse olin/olen normaalivartaloinen, ja silloin nuorena kun tavattiin jopa hoikka. On kylläkin laihtunut n. sataan kiloon tässä vuosien aikana, mutta on edelleen ns. vatsakas. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
17/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyl onnistuisi koska oon ite terveysintoilija. Mul oli kerran lihava mies, mutta hän laihdutti tavattuamme. Tajua itsekin , ettei toimi, että leffaa katsoessa mä syön porkkanoita ja hän sipsejä.

On sanonut myöhemmin - vaik erottiin - et laihtuminen oli hänen elämänsä paras juttu. Oli ollut lapsesta asti lihava.

Off-topic, mutta katsotte tosi vääriä leffoja, jos toisen ajatusmaailma on sipseissä ja toisen läskeissä. Seriously?

Vierailija
18/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja haluaisin. Todella lihavat miehet on eroottisia.

Sinkkumies

Vierailija
19/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois, vaikka olis kuinka treenattu, ei siltikään nuo suklaahommat napostele ei sitten yhtään.

Vierailija
20/31 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, suklaapojille, jotka varastitte ketjuni tällaisen schaiban esiintuomiseksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan