Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko rumaa miestä rakastaa?

Vierailija
18.11.2017 |

Mieheni on ruma. Mietin vaan että voiko rumaa miestä rakastaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Huono trolli, ei kukaan pariudu omasta mielestään ei-viehättävän ihmisen kanssa.

Vierailija
2/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli nuorena huono itsetunto ja luulin etten kelpaa kelleekään, otin sitten hänet JOKA oli minusta kiinnostunut. :( eli en trollaa. Naama on oudon näköinen, mutta vartalo on (oli) hyvännäköinen ja huumoriakin löyty(i)y.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mietit, sinun se tietää täytyy. Tietysti helppottaa lompakon/tilin vahvuus aika paljon.

Vierailija
4/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voi, jos mies on kuitenkin pitkä, jykeväleukainen ja matalaääninen.

Vierailija
5/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies ei ketään rakasta

Sen sydän on jo lopussa

Suihkuverhon takana leikkii kuollutta

Ruma mies ei ketään rakasta

Sen sydän on jo sokea

Suihkuverhon takana nukkuu leijona

Vierailija
6/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko hah?

Vierailija
7/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

leukakysymys kirjoitti:

Ehkä voi, jos mies on kuitenkin pitkä, jykeväleukainen ja matalaääninen.

ei mitään näistä.. ehkä joskus matalaääninen.

Vierailija
8/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan itselleen vastenmielisen ihmisen kanssa ole parisuhteessa? Miten joku kykenee siihen? Ulkonäköhän se on, mikä ensimmäiseksi viehättää.

Vierailija
9/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tietysti mukavaa, jos osaisit antaisi arvoa miehen muille ominaisuuksille. En käy väittämään, etteikö ulkonäöllä olisi mitään vaikutusta, ainakaan niin kauan kun en kykene tai pysty näkemään kenenkään pään sisälle. Mutta itse miehenä toiveekkaana ajattelen, että ulkonäköön saatan ihastua mutta sisältöön sitten rakastua. Monesti alkuun rumemmaltakin vaikuttanut -nainen taikka mies- on tullut aikaa myöten ja paremmin tutustuttua muuttunut kauniimmaksi / -komeammaksi kuin, mitä hän ensi-silmäyksellä näytti. - Jos minä haluaisin, että kumppanini olisi ennen kaikkea kaunis ja siten rakastettava, niin minun ehkä kannattaisi harkita elävän enemmän ja vähemmän täydellisen ihmisen sijasta nukkea. - Samaa suosittelen harkitsemaan monelle muullekin, joille ulkonäkö parin valinnassa tulee ennen sisältöä. Enkä nyt väitä, etteikö miellyttävä luonne ja ulkonäkökin voisi mahtua ja elää samassa ruumiillistumassa. Sen sijaan väitän että kannattaa yrittää keskittyä enempi niihin asioihin, jolle voi itse jotain ja opetella hyväksymään ja tulemaan niiden kanssa, joille ei voi tai voi vain hyvin vähän. Jos kumppani on muutoin erinomaisen rakastettava ja luotettava yleisemmin erityisen kunnioitettava, niin miksi olla rakastamatta vain siksi, että hänen ulkonäkösnä ei ole ihan uusien odotusten mukainen.      

Vierailija
10/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele rumuus. Mun mielestä kuuman näköinen mies on ihan satavarmasti jonkun toisen mielestä ruma.

Vierailija
11/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan itselleen vastenmielisen ihmisen kanssa ole parisuhteessa? Miten joku kykenee siihen? Ulkonäköhän se on, mikä ensimmäiseksi viehättää.

Ulkonäkö voi olla ja usein onkin ensimmäinen asia joka saattaa viehätää tai sitten ei viehätä, mutta kannattaako ulkonäköä pitää tärkeinpänä asiana, joka kannattalee suhdetta?  Luulisi, että monissa suhteissa olisi hetkiä, jolloin toisen ulkonäkö saattaisi tuntua vähintäänkin tylsältä oli hän sitten minkä näköinen tahansa.    

Vierailija
12/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko rumaa naista rakastaa. Siinäpä kysymys?

Vierailija
13/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin tämän kuvitellen, että tässä teilataan aloittaja oikein porukalla, mutta ei :o Oma kumppanini on varmaankin yleisesti ottaen ruma (koska synnynnäinen epämuodostuma), mutta minulle äärettömän tärkeä ja rakas. Ei se rakkautta ensi silmäyksellä ollut, mikäli semmoiseen sattuu uskomaan. Ensi tapaamisella (tutustuimme siis netissä) vierähti kolmisen tuntia juttelua kahvilan terassilla ja siinä jo totesin, että kylläpä on mies jolla on samanlainen huumorintaju, hyvät jutut, kirpeitä mielipiteitä monista aiheista ja suorasukainen puhetapa. Siitä se sitten lähti :)