Kenelle kaadat pahanolosi?
Olen työssä jossa on aina oltava ystävällinen ja ymmärtäväinen. Muutoinkaan en pura sisäisiä tunteitani tuntemattomiin ihmisiin.
Mies on sitä mieltä että tämä on väärin, koska jos minulla on joskus huono olla niin puran/kerron sen miehelleni. Hän kokee olevansa paskakaivo.
Toki suurin osa huonoista oloista johtuu miehestä ja sille niistä myös valitan.
Kenelle kuuluisi siis valittaa? Eikös se yleensä ole se kaikista rakkain jolle ns. Uskaltaa ja saa olla oma itsensä?
Kommentit (10)
No tottakai miehelle, ja mies minulle. Kenelle muulle, se läheisin on se joka ymmärtää, toki se tuntuu usein epäreilulta, mutta niin se vaan on.
Av,-lle.Kiitos paska Av olemassaolostasi.
Meillä on työpaikalla psicólogo, jolla saa/täytyy käydä säännöllisesti. Hänen kanssaan käsitellään vakavia ja kauheita asoita, joita minun työssäni kohtaa liian usein. Hänen kanssa saan käsiteltyä pahanoloni rakentavasti.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
En ainakaan pura kurkkuani perheelleni.
Niille ketkä ovat siihen syyllisiä
Psykiatriselle sairaanhoitajalle ja psykiatrille.
Hakeuduin esimiesasemaan työpaikallani. Nyt voin huutaa tuskaani ja kaataa pahaa oloani likaviemärin lailla.
Kotioloissa olen tyyni, rauhallinen ja onnellinen tämän loistavan järjestelyn ansiosta. Kuherrellaan kuin kyyhkyset yhdessä ja naureskellaan toisillemme.
Ei minulla ole paha olo. Huolehdin henkisestä ja fyysisestä terveydestäni ja tasapainostani, eikä minulla ole sellaisia pahoja oloja joita pitäisi erityisesti purkaa.
Masokistina vastaan etten kenellekään vaan nautin mutakylvystä omassa ylhäisessä yksinäisyydessäni.
Minulla ei ole miestä joten töissäkin tulee äksyiltyä. Siitä tulee aina niin kurja olo jälkeenpäin.