Joko olet matkustanut Länsimetrolla?
Kommentit (22)
Tyttö oli ennen viittä Matinkylässä. Sai länsimetro-mukinkin. Siellä oli ollut kunnon bileet pystyssä, asemilla ja metrossa.
Huomenna vasta. En voi uskoa, että Laruun voi päästä metrolla.
En vielä, mutta pakkohan se on kokeilla. Mahtaa olla hulppeaa kyytiä: 14km ja yli miljardi euroa!
En kun oon täällä Kainuussa, mutta ihailin kaverin kuvaa sieltä. Mieletön katto😊
Vierailija kirjoitti:
En kun oon täällä Kainuussa, mutta ihailin kaverin kuvaa sieltä. Mieletön katto😊
Kannattaa tulla Kainuusta kokeilemaan! Eikös siellä ollut joku tyyppi Raisiostakin heti ekojen joukossa?
40 vuotta sitä maksetaan.
Kaikki vapaat pläntit sen varrella kaavoitetaan,
Ja lopun arvaattekin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä katto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä katto?
Varmaan jonkun aseman katto?
Joo mentiin koko perhe! Olipa kivaa. En ollut aiemmin käynyt Espoon Isossa omenassa, vähän ihmettelin, ettei sinne oltu järjestetty mitään sen erityisempää toimintaa tai alennuksia, jotka houkuttelisivat metromatkustajat liikkeisiin. Yllättävän hiljaista oli siellä, vaikka sadat ihmiset jonottivat metroasemalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä katto?
aseman katto. Ja kyllä varmasti piankin tulen Helsinkiin taas työni puolesta, joten täytyypä sitten testata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä katto?
aseman katto. Ja kyllä varmasti piankin tulen Helsinkiin taas työni puolesta, joten täytyypä sitten testata.
Niin minkäköhän aseman katto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä katto?
Varmaan jonkun aseman katto?
Iso Omena
Haluaisin, mutta pelkään Espoota ja espoolaisia. 😱
Helsinkiläinen kirjoitti:
Haluaisin, mutta pelkään Espoota ja espoolaisia. 😱
Miksi ihmeessä?
Kelpaa neekereitten ajella vaihteeksi länteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Joo mentiin koko perhe! Olipa kivaa. En ollut aiemmin käynyt Espoon Isossa omenassa, vähän ihmettelin, ettei sinne oltu järjestetty mitään sen erityisempää toimintaa tai alennuksia, jotka houkuttelisivat metromatkustajat liikkeisiin. Yllättävän hiljaista oli siellä, vaikka sadat ihmiset jonottivat metroasemalle.
Tämä on pötypuhetta, vai olitteko kenties isossa omenassa joskus aamuvarhaisella? Iltapäivällä siellä oli karnevaalitunnelma ja väkeä niin paljon että melkein ahisti.
Heh, katselin juuri uutiskuvaa ja siellähän sitä oli ihmiset puhelimet ojossa kuin hitler-tervehdyksessä konsanaan kun metro tuli asemalle. Hauskaa. Itse odottelen että Tampereelle tulee ratikka ja käyn siellä ajelulla.
saapas nyt sitten espoolaisetkin kokea milt'ä tuntuu matkustaa nistien seassa.
Joooo :) Go länsimetro!