Kuinka monelta heräsit tänä aamuna ja miksi juuri silloin?
Minä heräsin 6:20 ja ihan hirveän vihaisena, kun olin nähnyt unta että olin lähikaupassa mekastamassa jostain meikkivoiteesta ja heitin siellä kaikki purkit mäkeen :) Olin siis herätessänikin yhtä vihainen kuin unessa!
Kommentit (12)
12 jälkeen 😅
Olin nukkunut vähän kahtena edellisenä yönä. Nyt en laittanut kelloa soimaan. Toisaalta nukahdin vasta 3 aikaan.
Kahdelta iltapäivällä. En saanut unta kuin vasta viideltä ja heräsin välillä painajaisiin.
6:30 heräsin taaperon itkuun. On sairaana. Taapero jatkoi unia itse lähdin aamulypsylle navettaan.
Samoihin aikoihin kuin 1, mutta eri syystä. Piti käydä vessassa. Onneksi herään aina kun unessa tulee pissihätä.
4.52 Aasiassa kukonlauluun. Suomessa kello abt 24. Nukuin vielä 1,5 tuntia, mutta kuumuuden vuoksi pakotin itseni ylös. Päivällä e jaksa +34 asteen lämpötilassa edes kävellä kauppaan. Seven-eleven on auki klo 7.
10 koska olin laittanut herätyksen etten nukkuisi puolille päivin, en halua rytmin menevän sekaisin.
Klo 14 aikoihin, koska ei ollut herätystä tai syytä herätä aiemmin
Ensimmäisen kerran varmaan ennen kymmentä kun kuulin että lapset heräsi. Sitten nukahdin vielä uudestaan ja heräsin joskus ennen kahtatoista, lapset oli äityneet leikkimään jotain tosi hyvää leikkiä ja ajattelin että ompa hyvä että ne vielä edes kerran päivässä leikkii ihan leluilla, ettei mene koko päivä pädillä. Nousin ylös sängystä joskus ennen yhtä, ja siitä asti olen ollut tässä koneella, äsken kävin suihkussa ja puin vaatteet päälle. Nyt suunnittelen että josko tekis jotain hyödyllistä tänään.
Heräsin 4.45, koska taapero heräsi flunssan takia eikä saanut enää unta.