Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaa lenkkeillä talvella tai syksyllä niin mitä päälle?

Vierailija
18.11.2017 |

vaatteet tietty mutta millaiset? Oon ihan aloittelija.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko esim tää yläosasksi hyvä?

https://www.zalando.fi/new-balance-fleecetakki-sea-salt-ne241f00n-a11.h…

ja jalkaan pitkät juoksutrikoot?

ap

Vierailija
2/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät vaan perus juoksuhousut, aluspaidan ja siihen päälle huppari tai ohkasempi paita.

Jos tulee kylmä juokse kovempaa, jos tulee kuuma juokse silti kovempaa nii on treeni tehokkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi myös. Kynnys lähteä lenkkipolulle on korkea muutenkin. Aina on kylmä tai kuuma. Joskus yläkroppa hikoilee mutta reidet ovat jäässä.

Hyvä pipo pitää ainakin olla, varsinkin jos tuulee.

Vierailija
4/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät vaan perus juoksuhousut, aluspaidan ja siihen päälle huppari tai ohkasempi paita.

Jos tulee kylmä juokse kovempaa, jos tulee kuuma juokse silti kovempaa nii on treeni tehokkaampaa.

käykö aluspaidaksi mikä vaan paita, esim. urheilupaita. entä millainen huppari? College?

Siis tää on niin noloa olla alloittelija!!! Tuntuu ettei vaan kehtaa aloittaa mitään huonokuntoisena.

ap

Vierailija
5/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekninen aluskerrasto, pakkasella merinovillainen on hyvä. Esim. Ullmaxilta saa kohtuuhintaisia. Tavalliset tai talvitrikoot, tuulitakki. Pipo ja hanskat, kaulaan buff tai huivi. Liukkaalla nastalenkkarit. Nilkkoja suojaamaan säärystimet,suojaa akillesjänteitä. Missään nimessä ei liikaa päälle. Kun lenkin alussa on vähän kylmä, niin päällä on sopivasti.

Vierailija
6/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuleeko nuo aluskerraston housut noiden juoksutrikoiden alle? Mahtuiko ne? Entä millainen on tuulitakki? Millaiset säärystimet? Tulee kalliiksi...

ap

Vierailija
7/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, trikoiden alle. Ihan tavallinen ohut juoksutakki. Itse tein säärystimet leikkaamalla vanhoista villasukista. Outlet-kaupoista saa juoksutakkeja halvalla. Tai startfitness.com.

Vierailija
8/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa olisi myös hyvä olla heijastavaa pintaa sen yleisen kirkasvärisyyden lisäksi, vinkkinä ainakin sille ninjapukuiselle lenkkimuikkelille jonka päältä melkein ajoin eräs pimeä ilta.

Vierailija
9/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selitän selvästi ja simppelisti niin ymmärrät.

1. Alusvaatteet:

-Pistät pikkarit joilla on mukava liikkua, ihan sama mitä kangasta.

-Pistät rintaliivit jotka tukee sun tissejä silleen että ne ei liika pompi

-Pistät normaalit sukat, ei nilkkasukkia.

2. Alaosa:

-Pistät housut, voi olla treenitrikoot tai college housut, kuhan niissä on helppo liikkua, ei ole liian isot ja pysyy jalassa

3. Yläosa:

-Pistät aluspaidan joka voi olla perustoppi tai joku muu ohkanen ja tiukka paita.

-Pistät päälle hupparin tai pitkähihaisen paidan. Hupparissa ois hyvä olla vetoketju niin voit sitten avata jos tulee liian kuuma.

4. Muut:

-Pistät juoksukengät, perjaatteessa mitkä vaan kengät missä ei tule rakkuloita ja pysyvät jalassa.

-Pistät pipon tai hikinauhan jos tuntuu että korvia/päätä pelelee.

Loppujen lopuksi on ihan sama mitä sinne ulos pistät kuhan niissä on vaan mukava liikkua. Voit alkaa sitten hifistelemään niillä erikois urheiluvaatteilla kun oot huomannu että tulet varmasti käyttämään niitä. Ja näin et kuluta myöskään rahoja turhaan uusiin urheiluvaatteisiin jotka jääkin kaappiin.

Vierailija
10/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hyvät vinkit miten pärjää suht samoilla kamppeilla kesät ja nämä nykytalvet:

http://www.lily.fi/blogit/kilometritehtailija/juoksijan-vaatekaappi-win…

Pukeutuminen juostessa on hyvin yksilöllistä. Sopiva vaatetus löytyy vaan kokeilemalla. Mä olen juostessa kuumakalle ja en esim. pysty pitämään edes pakkasella pipoa, vaan merinovillainen panta on mulle sopiva talveen.  Talvijuoksutrikoot (fleecevuoratut sisäpuolelta) oli ihan turha ostos, koska ne on pakkasellakin aivan liian kuumat. Paras yhdistelmä mulle on näillä lounaissuomen syys/talvi-keleillä on ohut pitkähihainen treenipaita+juoksutrikoot alle ja "kahiseva" juoksutakki päälle,  ja riippuen tuulesta jne. niin sitten juoksukuorihousut vielä jalkaan tai sitten vielä paksummat juoksutrikoot alle. Mulla taas palelee herkästi kaula, joten mulla voi olla jo elokuussa juostessa hassu yhdistelmä trikootuubihuivi, t-paita ja vajaamittaiset trikoot jalassa. Ja sitten heijastin ehdottomasti.

Yleensä mulle vaatetus on sopiva, kun ulos ovesta lähtiessä iskee kylmä, mutta sitten jo about  500m jälkeen rupeaa tuntumaan sopivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi