Mua pyydettiin yhteen hienoon juttuun
Mutta harmi kun olen tällainen niin en voi mennä.
Kommentit (11)
Mikset tekisi poikkeusta ja tällä kertaa menisit? Go!
Vierailija kirjoitti:
Mua ei pyydetty.
Ei muakaan. Me ei varmaan olla sellasia.
Sitähän se elämä on, että projekteihin pyydetään. Outoa, että jos sinua on nimen omaan pyydetty johonkin, koet ettet voi mennä. Mutta ehkä sitäkin pitää sitten kuunnella. Miksi kirjoitat tänne, eikö sinua ole koskaan ennen pyydetty minnekään? Oletko niin nuori?
Vierailija kirjoitti:
Mutta harmi kun olen tällainen niin en voi mennä.
Et niin. Jatka sinä luuseri huomiohuoraamistasi täällä AV:lla ja anna jonkun sellaisen mennä, josta oikeasti on siihen!
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se elämä on, että projekteihin pyydetään. Outoa, että jos sinua on nimen omaan pyydetty johonkin, koet ettet voi mennä. Mutta ehkä sitäkin pitää sitten kuunnella. Miksi kirjoitat tänne, eikö sinua ole koskaan ennen pyydetty minnekään? Oletko niin nuori?
Ei tämä ole mikään palkallinen projekti vaan eräs tuiki tavallinen luottamustoimen tapainen homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mikään palkallinen projekti vaan eräs tuiki tavallinen luottamustoimen tapainen homma.
Etkö siis ole luotettava?
No harmi, mutta millanen sä sitten olet?