Sain mieheltä viimein luvan käydä elokuvissa ystäväni kanssa ensi viikolla
Mies on aina ollut kauhean nirso rahan suhteen ja sanoo minun ja ystäväni leffahetkiä (joita olisi muuten 2-3 kappaletta vuodessa) rahantuhlaukseksi. Nyt on kuitenkin joustanut ja sain häneltä vihdoin luvan mennä elokuviin ystävän kanssa, ensi viikolla.
Olen tyytyväinen miehen päätökseen. Nousi oikealla jalalla tänään ja toivottavasti mies tulevaisuudessakin joustaa tarpeen mukaan.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Surkea provo.
Ei ole provo. ap
Mikset maksa itse leffaasi? Just tuon takia mulla ja miehellä omat rahat. Kumpikin maksaa yhteisistä menoista puolet ja sen jälkeen kummankin asia, mitä omilla rahoillaan tekee. Vai oletko joku lompakkoloinen? Mene töihin tai hommaa edes Kela-tuet itsellesi, jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Mikset maksa itse leffaasi? Just tuon takia mulla ja miehellä omat rahat. Kumpikin maksaa yhteisistä menoista puolet ja sen jälkeen kummankin asia, mitä omilla rahoillaan tekee. Vai oletko joku lompakkoloinen? Mene töihin tai hommaa edes Kela-tuet itsellesi, jos näin on.
Mies on perheen rahavastaava. Minulla ei kuulemma ole oikeutta käyttää yhtään rahaa, kun käytän sitä kaikenlaisiin hullutuksiin. ap
Hieno juttu.