Onko sinun ostettava joku uusi vaate, jos saat kutsun kylään?
En tarkoita mitään juhlaa, vaan arkisempaa kutsua. Onko sinulla tunne, ettei koskaan ole sopivaa asua kaapissa?
Kommentit (10)
On useimmiten. Tämä alkoi lihottuani. Vaatteen tarkoitus olisi peittää kiloni mahdollisimman hyvin, vaikka harva vaate sitä oikeasti tekee, vaikka sellaista yrittää löytää. Hoikempana kaapissa oli useita kivoja asukokonaisuuksia.
Ei ole tuollaista tarvetta tullut.Ihan pöhkö ajatuskin.
Olisikin vaan pelkkä tunne, mutta kun kaapissa ei todella olekaan mitään sopivaa päällepantavaa. Entiset on tällä hetkellä liian pieniä ja uusia ei tahdo löytyä. Niiden uusien kun pitää hoikistaa ja taikoa enimmät liiat kilot pois.
Olisi ihanaa kun kaapissa olisi vain hyvin istuvia vaatteita jotka kaikki olisi lemppareita. Ja vielä niin että miltei kaikkea voisi miksata yhteen ja aina olisi hyvä ja itsevarma olo.
Nykyisin ei juuri tästä syystä edes huvita käydä missään jos ei ole ihan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vanhoilla mennään. Minua ei haittaa vaikka sama vuosiavanha kolttu olisi nähty jo kymmeniä kertoja.
Kaverini sen sijaan tarvitsee aina uuden asun. Mä en jaksaisi uollaisesta stressata.
Toivottavasti et kirjoittanut tarkoituksella yhteen "vuosiavanha."
Tuo tunne on joka aamu vaikka ei tarvitse kuin töihin lähteä. Kaikki kinnaa ja kiristää ja sitten pitää pistää taas se sama kompromissi päälle, se mikä näyttää edes jotenkin säälliseltä eikä tunnu ihan superinhottavalta.
Ei todellakaan.
Kaappi on täynnä sopivia vaatteita. En mä yleensä osta juhliinkaan uusia. Mulla on niin paljon myös noita juhlakuteita kertynyt. Aina löytyy yleensä sellainen, minkä voi laittaa.
Ei vaatetta mutta mun kaveri käy aina laitattamassa kyntensä ennen tapaamistamme, naisia kuitenkin ollaan ja minä kammoan rakennekynsiä joten vaikea ymmärtää.
Mitä ihmettä, oliko tämä ihan tosissaan kysytty kysymys? Alastiko te ihmiset normaalisti liikutte, jos ei kaverin luokse kylään löydy vaatteita?
Tosissaan kysytty :)
En nyt tarkoittanut kaverin kanssa kahvittelua, vaan vierailua, jonne on tulossa muitakin, esim. illanistujaisia.
Mulla on tällainen tilanne ja johtuu painon kertymisestä. On kamalaa, kun vaatteiden päätarkoitus on yrittää peittää ylimääräiset kilot.
Laihdutan, mutten hirveän isolla menestyksellä. Jouluherkut skippaan kokonaan, koska meidät on kutsuttu uudenvuodenbileisiin. Ei tule kuuloonkaan, etten joutuisi taas ostamaan jotain "peittävää".
Ap
Ei, vanhoilla mennään. Minua ei haittaa vaikka sama vuosiavanha kolttu olisi nähty jo kymmeniä kertoja.
Kaverini sen sijaan tarvitsee aina uuden asun. Mä en jaksaisi uollaisesta stressata.