Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutustun 3 äitiä toisiinsa ja jäin itse ulkopuolelle?

Vierailija
17.11.2017 |

Enpä olisi uskonut että näin 36-vuotiaana koen palanneeni lapsuuden kokemuksiin. Tunsin kylältä jossa asun 3 naista, joilla on samanikäisiä lapsia. Mitään ristiriitoja ei todellakaan ole ollut kenenkään kanssa. Tutustutin naiset ja lapset toisiinsa viime kesänä ja meillä oli mukavaa. Työkiireiden takia yhteydenpito ja tapaamiset on ollut nyt vähäisempiä. Kuulin, että nuo kolme oli lapsineen viettänyt halloween-juhlat. Minua ja lapsiani ei kutsuttu. Kysyttyäni asiasta lisää, sain selville että nämä naiset on tavanneet 2-3 hengen porukoissa ilman minua pitkin syksyä . Tunne on sama kuin koulukiusattuna tyttönä. Heillä on oikeus tavata toisiaan, mutta tuntuu kamalalta jäädä ulkopuolelle. On oikein fyysisesti paha olo :,(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään käynyt samoin? Olen tyrmistynyt siitä, miksi näin on tehty :(. Vahinko se ei voi kokonaan olla. Ap

Vierailija
2/6 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samoin kävi. Meitä oli kolme naapurista lähes samanikäisten lasten kanssa. Tapasimme myös perheitä grillaillen sekä ilman lapsia käytiin lenkillä ym. Kerran huomasin, että nämä olivatkin ruvenneet lenkkeilemään ilman mua jne. Pian jäin siitä porukasta kokonaan ulkopuolelle. Tuntui pahalta ja tuntuu edelleen. Ja hankalaksi tekee, että ovat naapurista, joten heitä joutuu näkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin eri elämäntyylinen ihmisenä kuin he? On tullut huomattua joskus, että hiemankin erilainen elämäntyyli, ammatti tms. verrattuna muuhun ryhmään voi hiljaa karkoittaa. Aikusena on itsestäänselvää hyväksyä erilaisuus, eri taustat ja ammatit tuttava- ja ystäväpiireissä (mielenkiintoisempia ja rikkaampia keskusteluita), ja lapsellekin terveellistä tavata erilaisia lapsia.

Vierailija
4/6 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka koulussa opetetaan, että ketään ei saa jättää ryhmän ulkopuolelle, mutta näköjään aikuisetkin ( joskus tosin tietämättäänkin) sitä tekevät.

Vierailija
5/6 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/6 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan yksinäisten tutustuttamista toisiinsa. Ennen olin surullinen, kun jäin yksin muiden kaverustuess keskenään, mutta nykyään pidän sitä sosiaalisena ompeluna. Mutta silti: vttu mitä urpoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan