Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hellittelee ja arvostelee

Vierailija
17.11.2017 |

Tuore suhde ja mies alkanut käyttäytyä kuin idiootti.

Läheisyyttä ja hellyyttä on paljon, mutta alkanut laukoa ihan ihmeellisiä kommentteja. Saattaa vaikka selitellä kasvojani ja ihastella, että onpa kauniit silmät, pieni nenä ja söpö suu. Sitten siirtää käden vatsalle ja toteaa että kylläpäs pömpöttää.

Siis mitä helvettiä? Onko tuo silkkaa ilkeyttä ja mollaamista? Syy juosta karkuun ja lujaa heti ja miettimättä? Vai ajattelematonta käytöstä joka puhumalla selviää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
2/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala itse tekemään samalla tavalla hänelle. Ensin silittelet poskea ja sanot kuinka komea leuka hänellä on ja kauniit silmät, sitten siirry alaspäin ja sanot mutta onpas ruma peenis...

Vierailija
4/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ala itse tekemään samalla tavalla hänelle. Ensin silittelet poskea ja sanot kuinka komea leuka hänellä on ja kauniit silmät, sitten siirry alaspäin ja sanot mutta onpas ruma peenis...

Mies käytti jo itse tuon kikan. Kun loukkaannuin sanomisistaan alkoi laskea leikkiä sanomalla itsestään "Onhan mullakin kivat hauikset ja liikaa läskiä". Haukkuu muutenkin omaa ulkonäköään.

Vierailija
5/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit harrastavat kaksoissideviestintää. Esim juuri, että haukkuvat ja kehuvat yhtä aikaa. Sellaiseen suhteeseen jääminen murskaa sun itsetunnon ja ajan mittaan aikaansaa, että alat kyseenalaistaa järjenjuoksusi ja todellisuustajusi. Jos suhde on vielä tuote ja vielä pystyt eroamaan, eroa!

Vierailija
6/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit harrastavat kaksoissideviestintää. Esim juuri, että haukkuvat ja kehuvat yhtä aikaa. Sellaiseen suhteeseen jääminen murskaa sun itsetunnon ja ajan mittaan aikaansaa, että alat kyseenalaistaa järjenjuoksusi ja todellisuustajusi. Jos suhde on vielä tuote ja vielä pystyt eroamaan, eroa!

Juuri tuota olen miettinyt. Ja että pahenisiko tuo käytös vain ajan myötä. Ap

Vierailija
7/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vain pahenee! Jätin eksäni, onneksi pääsin eroon. Hän teki juuri tuota, sanoi mm. että olet lihava ja maha pömpöttää ja olin silloin kuitnkin ihan normaalipainoinen.

Vierailija
8/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta vain pahenee! Jätin eksäni, onneksi pääsin eroon. Hän teki juuri tuota, sanoi mm. että olet lihava ja maha pömpöttää ja olin silloin kuitnkin ihan normaalipainoinen.

No mä olen oikeastikin vähän ylipainoinen, mutta ei se silti ole minusta oikein. Alussa sanoi ihanan reheväksi ja tuntui hyvältä kun hyväksyi kiloni.

Vierailija
9/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika se, jätä!

Vierailija
10/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehään molemmat tota toisillemme. Tosin ilmeet paljastaa sen meidän kieroutuneeks huumoriks.

Vierailija
11/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin narsisti exäni ensin kehui uskomattoman hoikaksi, vaikka olin mielestäni normaalipainoinen. Ihmettelin mielessäni, että mitä pullukoita hänellä sit aijemmin ollut. Sitten alkoi jo hälyytyskellot soida kovaa, kun alkoi epäillä onko mulla syömishäiriö? TÄH. Ei mennyt kuin jotain pari viikkoa, jonka aikana olin laihtunut muutaman kilon, niin alkoi huomautella pömppömahasta. Ei todellakaan ollut. Seuraavaksi olin jo lihava. Näin hänet joitakin kuukausia erostamme uuden naisen kanssa, niin tämä näytti kyl sit anorektikolta..... housutkin roikkuivat ilman sisältöä, ihan kuin henkarissa. Onneksi pääsin hullusta eroon heti alussa.

Vierailija
12/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannut liian herkästi.

Vierailija
13/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehään molemmat tota toisillemme. Tosin ilmeet paljastaa sen meidän kieroutuneeks huumoriks.

So?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi