Joo kiva. Käskin vaimoa tuomaan kaljaa.
Käskin vaimon tuomaan kaupasta kaljaa kun on perjantai ja saunapäivä. Laitoin saunan päälle ja jäin odottelemaan. Pian pikkuvaimo kipitti kaupasta mukanaan kassleria, lenkkimakkaraa, sinappia ja jotain rehuja itselleen sekä pari levyä suklaata. Kaljaa oli 3 puolen litran tölkkiä.
Kysyin, että mikä vitsi tämä on niin sanoi, että ihan pitäis riittää kun hän juo yhden niin minä saan kaksi.
Soitin kaverille, että onkos hänellä leijonaviinaa huomiseen saakka lainata. Ja olihan sitä kolmen vartin pullo. Kävin hakemassa sen ja nappasin samalla kioskilta kolme mäyräkoiraa keppanaa.
Kyllä näillä huomiseen pärjää. Aamulla sitten alkoon hakemaan kunnolla kaljaa ja viinaa. Maanantai on vapaapäivä niin voi rauhassa nautiskella vielä sunnuntaina.
Mites palstan muilla miehillä menee perjantai?
Kommentit (32)
Kiihkeä nainen kirjoitti:
Mieheni yritti alkuaikoina käskeä minua tuomaan kaljaa kaupasta viikonlopuksi. En koskaan tuonut. Mies lähti yleensä itse hakemaan ja sillä välin käväisin suihkussa ja puin seksiasun päälle. Miehen tullessa kotiin sanoin, että jos juo kaljaa niin vaihdan verkkarit päälle.
Yleensä kiihkeän tuntien seksisession jälkeen joimme yhdet kaljat.
Parin kerran jälkeen mies oppi ettei sitä kaljaa tarvinnut lainkaan.
Tuollaisia naisia on suunnilleen yhtä tiheässä kuin lotossa täysosumia. Enkä usko tuonkaan toimivan. Seksin ja humalan nautinnot on niin erillaisia ettei yksi korvaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Ap on heikko kilttimies, joka tarvitsee alkoholia kun ei kestä todellisuutta. Tosimies ei semmosia vaan se nuolee ja panee pillua joka ilta. Olet säälittävä.
Joku katkera akka täällä nillittää.
Olen vahva ja tosi mies. Saan naista usein. On täällä niitä jotka arvostaa kykyjäni seksissä vaikka oma pihtaa. Nytkin lähden kauppareissulle ja samalla käyn pussit tyhjentämässä.
Ap
Muuten ihan kiva tarina, mutta leijonaa ei saa kolmen vartin (0,75L) pullossa.
t. Leijonauros
Kiihkeä nainen kirjoitti:
Mieheni yritti alkuaikoina käskeä minua tuomaan kaljaa kaupasta viikonlopuksi. En koskaan tuonut. Mies lähti yleensä itse hakemaan ja sillä välin käväisin suihkussa ja puin seksiasun päälle. Miehen tullessa kotiin sanoin, että jos juo kaljaa niin vaihdan verkkarit päälle.
Yleensä kiihkeän tuntien seksisession jälkeen joimme yhdet kaljat.
Parin kerran jälkeen mies oppi ettei sitä kaljaa tarvinnut lainkaan.
Kateeksi käy. Meillä tuo toimii vain toisin päin. Humala on tekosyy kieltäytyä seksistä, mutta eipä kiinnosta selvänäkään.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan kiva tarina, mutta leijonaa ei saa kolmen vartin (0,75L) pullossa.
t. Leijonauros
http://www.viinikartta.fi/viini/Leijona%20Viina%20%20muovipullo/101627
Tuolta tilasi kaveri noita 0,7 l pulloja. Anteeksi jos pyöristin sen kolmeen varttiin.
Ap
Sumi Eemeli Vaala kirjoitti:
Sitä samaa kaljaa myydään kioskilla kuin kaupassakin. Kioski sattui olemaan lähempänä kuin marketti eikä ärrällä oo yleensä jonoja.
Oot joku nipo trolli
Kerroit ostaneesi mäyräkoiria. Laatuoluita ei edes myydä mäyräkoirina, vaan yksittäin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees, kiitos kysymästä. Tein tossa perheelle pari pellilistä pitsaa, syötiin, nyt datailen. Kun lapset nukkumassa, katsotaan rouvan kanssa ehkä joku leffa. Siinä ehkä joku hyvä olut ohessa.
no nyt oli kyllä niin homoa että voi vittu...
Ap on kyllä niin juntti kuin olla voi. Onneksi ei tarvitse katsella tuollaista "miestä" :D
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa kaljaa myydään kioskilla kuin kaupassakin. Kioski sattui olemaan lähempänä kuin marketti eikä ärrällä oo yleensä jonoja.
Oot joku nipo trolliKerroit ostaneesi mäyräkoiria. Laatuoluita ei edes myydä mäyräkoirina, vaan yksittäin.
Ihan samaa kaljaa sitä myydään lähikaupassa kuin kioskilla. Pääasia että saa kännin päälle. Lutkuta sinä niitä hinttarikaljoja pikkurilli pystyssä ja rusetti kaulassa ja kuvittele olevasi joku älykkö.
Mulla on rankka duuni ja pakko viikonloppuisin nollata ottamalla känni päälle.
Juon kaljaa vain humaltumistarkoituksessa.
Nytkin alkaa olla kiva nousu päällä. Kävin kaupasta hakemassa lisää parin laatikon verran keppanaa ja viinakaupasta hain jallua ja jägeriä. Kävin myös tuuppaamassa yhtä iloluontoista. Nuorta muijaa.
Ei oma akka tiedä miksi oon niin hyvän tuulinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on kyllä niin juntti kuin olla voi. Onneksi ei tarvitse katsella tuollaista "miestä" :D
Haista sinä hienohelma nalkuttava ämmä iso paska
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot joku nipo trolliKerroit ostaneesi mäyräkoiria. Laatuoluita ei edes myydä mäyräkoirina, vaan yksittäin.
Ihan samaa kaljaa sitä myydään lähikaupassa kuin kioskilla. Pääasia että saa kännin päälle. Lutkuta sinä niitä hinttarikaljoja pikkurilli pystyssä ja rusetti kaulassa ja kuvittele olevasi joku älykkö.
Mulla on rankka duuni ja pakko viikonloppuisin nollata ottamalla känni päälle.
Juon kaljaa vain humaltumistarkoituksessa.
Nytkin alkaa olla kiva nousu päällä. Kävin kaupasta hakemassa lisää parin laatikon verran keppanaa ja viinakaupasta hain jallua ja jägeriä. Kävin myös tuuppaamassa yhtä iloluontoista. Nuorta muijaa.
Ei oma akka tiedä miksi oon niin hyvän tuulinen.Ap
Sinä se oot miesten mies. Pisteet sulle.
Ap on heikko kilttimies, joka tarvitsee alkoholia kun ei kestä todellisuutta. Tosimies ei semmosia vaan se nuolee ja panee pillua joka ilta. Olet säälittävä.