Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiuslaadun muuttuminen paksuista ja karkeista ohueksi hiirenhännäksi muutamassa vuodessa?

Vierailija
17.11.2017 |

Liittyykö tämä vaihdevuosien lähentymiseen? Menkat on vielä ja aika säännöllisetkin. Ikää 48v. Olenko siis sairas, vai onko muillekin tapahtunut näin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina ollut ohuet hauraat katkeilevat hiukset. Kolme vuotta sitten todettiin kalkkipuutosta, aloin syömään kalkkia gramman päivässä, ja hiukset vahvistuivat ja kasvavat kohisten. N50

Vierailija
22/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aina ollut ohuet hauraat katkeilevat hiukset. Kolme vuotta sitten todettiin kalkkipuutosta, aloin syömään kalkkia gramman päivässä, ja hiukset vahvistuivat ja kasvavat kohisten. N50

Kappas keppanaa. Ihan jotain apteekin käsikauppavalmistettako syöt? Vai onko reseptilääke?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonokierukka saattaa myös vaikuttaa

Vierailija
24/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas keppanaa. Ihan jotain apteekin käsikauppavalmistettako syöt? Vai onko reseptilääke?

Ensin söin apteekin Calsichewtä mutta vaihdoin halvempaan markettivalmisteeseen eikä mitään eroa.