Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en tule näkemään ensi kevättä.

Kuoli 36-vuotiaana.
17.11.2017 |

Koko elimistöön levinnyt syöpä on jo niin pahana, että en minä enää yli vuodenvaihteen elä. Mahtavat ihmiset ruumiinavauksen jälkeen ihmetellä, että miten olen jaksanut elää monta vuotta tämän taudin kanssa valittamatta kertaakaan ja käymättä edes sairaalassa, vaikka koko elimistöni on täynnä syöpää ja kivut ovat kovat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä tiedät että sulla on syöpä, koska...?

Vierailija
2/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhm, justhan sinä valitat?

Vierailija
4/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tällainen syöpästoori. Minullakin on aids. En tule näkemään ensi viikkoa. Voi kurjuus!

Vierailija
5/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein koko kehoon metastoinern syövän kanssa puhutaan päivistä, ei kuukausista.

Vierailija
6/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin vaikea uskoa että koko kehoon levinnyt syöpä, kivut, kuolema lähellä ja keho sulkeutumassa ja ei muka lääkärissä käy. Höpöhöpö. Ja jos ei höpöhöpö niin miksi pitää olla marttyyri?

Vierailija
7/13 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ajattelisin vain että olipa idiootti tyyppi kun ei käynyt lääkärissä, siinä ei ole mitään hienoa tai ihailtavaa.

Vierailija
8/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mäkin jouduin TYPPIIN vaikka sariaslomalla ja lähtö tuloo koht

Vierailija
9/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän syöpään kuolleille edes tehdä ruumiinavausta, kuolinsyy kun on jo tiedossa. Hyvä yritys.

Vierailija
10/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tuo asia on totta pyydän että Jeesus Kristus parantaa syöpäsi ja kipusi, ja toivon että laitat uskosi Häneen.

Siunausta ja parantumista sinulle Jeesuksen nimessä.

Jeesuksen kaveriksi vielä havupuu-uutejuomaa niin a vot!

Vierailija
11/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli 36-vuotiaana. kirjoitti:

Koko elimistöön levinnyt syöpä on jo niin pahana, että en minä enää yli vuodenvaihteen elä. Mahtavat ihmiset ruumiinavauksen jälkeen ihmetellä, että miten olen jaksanut elää monta vuotta tämän taudin kanssa valittamatta kertaakaan ja käymättä edes sairaalassa, vaikka koko elimistöni on täynnä syöpää ja kivut ovat kovat.

Tosta sait noin 10 000 kiloa p*skaa karmaa ellet sitten ole mielenterveyspotilas. Syöpäkivuista sinulla ei ole mitään käsitystä. Loppuvaiheessa niihin ei täysin auta edes morfiini.

Vierailija
12/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi trollaat tätä syöpää tänne?

Olisi oikeudenmukaista, että sinä saisit sen ja miettisit asiaa sitten näiden luokattomien trollien valossa. Ei taitaisi jesus ottaa vastaan porteilla:)

Vierailija
13/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoli 36-vuotiaana. kirjoitti:

Tosta sait noin 10 000 kiloa p*skaa karmaa ellet sitten ole mielenterveyspotilas. Syöpäkivuista sinulla ei ole mitään käsitystä. Loppuvaiheessa niihin ei täysin auta edes morfiini.

Mikä sen syöpäkivun aiheuttaa? Tiedän vaan että ne on jotain mitä ei mieli käsitä ennen kuin kohdalle osuu mutta mikä sen kivun aiheuttaa noin fyysisessä mielessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi