Joo kiva. Mies ostanut sitten 14 olutta. Näinköhän tässä joutuu lähtemään äidin luo tuon lapsen kanssa vielä.
Kommentit (90)
Onko se hänelle paljon vai vähän? Oletteko keskustelleet alkon käytöstä ja mitä se aiheuttaa suhteennelle, mies tietoinen että sulle ongelma?
Vaan. Kunnon isit tulee salkun ja jallupullon kanssa kotia. Ja nyt; nyt voi sanoa ettei meillä ainakaan mutta kummasti olen tuotakin komboa tänään myynyt!
Ei sitä valintaa voi pitkälle ajalle ennustaa, millainen meistä kustakin tulee. Tsemppiä aplle. Toivottavasti löydät(te) ratkaisun kestämisen sijaan
Oletteko ennenkin joutuneet lähtemään saman määrän takia? Jos olette, mitä jos lähtisitte jo ennen kuin on pakko?
Eihän tuosta tule vielä edes känniin, ellei nyt ihan pohjanmaan kautta juo nopeasti. Ihme valittajia...
Ei tuolla määrällä mieheni tule sillä tavalla känniin, että käytös muuttuisi kovinkaan paljon. Lähinnä tulee raukeaksi ja vähän ärsyttäväksi jankutuksineen.
Mutta ilmeisesti siellä päin väkivaltaan taipuvainen? Ei tuo nyt miehelle mikään kummoinen määrä ole keskikaljan litkuna nautittuna.
Alkoholistiperheen lapsena, missä jouduttiin usein lähtemään isän humalariehumista pakoon, sanon vaan, että eroa ja äkkiä!Jos jäät, tuo on lapsen pahoinpitelyä!! Sulla on aikuisena ihmisenä vastuu siitä, mitä annat lapsesi kokea.
Eihän tuo ole edes viittä pulloa päivässä jos viikonlopulle sen jakaa!!
Mitä, 14 minitölkkiä? Kyllä varmaan raivo nousee jos noilla joutuu pärjäämään koko viikonlopun.
Meillä mies toi kaksi jallupulloa ja laatikon olutta. Tai se toinen jallu oli jo avattu ja jäljellä oli alle puolet. Tuossa se särpii juomiaan kalsarit jalassa ja rapsuttelee alapäätään. Kohta mun pitää mennä sen syliin että saa kouria mua.
Ällöttää niin paljon, että kunhan se sammuu niin kipaisen naapuriin. Siellä on ihana mies joka tietää miten mua pitää hoidella.
Onneksi asutaan rivarissa niin on helppo ja nopea livahtaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes viittä pulloa päivässä jos viikonlopulle sen jakaa!!
Jaa teillä juodaan sunnuntaisinkin? Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallista viikonloppua sinne vaan.
Miksi menet? Osti minunkin mies lavan kaljaa. Ei kai se nyt niin paha asia ole. Asennus oluet, kun kasaa ikean hyllyä. Ekat huikat kun otti, niin alkoi hiljainen kiroilu ettei osat sovi.. Sanoin, että lue ne ohjeet.... Enkä lue, ei niillä tee mitään hörppsss hörppss. No näköjään teet, kun osat ei sovi. hupia iltaan taas täällä. Miehelläni on myös asennustaukoja. Jos tuo hylly on sunnuntaihin mennessä kasassa, niin olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallista viikonloppua sinne vaan.
Miksi menet? Osti minunkin mies lavan kaljaa. Ei kai se nyt niin paha asia ole. Asennus oluet, kun kasaa ikean hyllyä. Ekat huikat kun otti, niin alkoi hiljainen kiroilu ettei osat sovi.. Sanoin, että lue ne ohjeet.... Enkä lue, ei niillä tee mitään hörppsss hörppss. No näköjään teet, kun osat ei sovi. hupia iltaan taas täällä. Miehelläni on myös asennustaukoja. Jos tuo hylly on sunnuntaihin mennessä kasassa, niin olen tyytyväinen.
Vähäämpä olet, tyytyväinen
Miten te fiksut naiset jaksatte olla tuollaisten miesten kanssa? Vai oletteko fiksuja? Sellaisia, jotka arvostavat itseään ja tietävät millaista elämää ja arkea haluatte elää parisuhteessa? Voi jessus sentään, herätkää!
Kuka ostaa 14 olutta, kun lavassa on 18 tai 20 tai 24. Eikö ollut rahaa enempään, voi voi. Säälin kyllä miestäsi.
Taitaa monella kommentoijalla olla omaa alkoholiongelmaa (joko itsellä tai kumppanilla) kun niin kovasti yritetään saada 14 olutta vaikuttamaan mitättömältä ja vähäiseltä.
Onneksi itsellä on raitis mies, ei tarvitse mitään kaljamahaista tissuttelijaa viikonloput katsella.
Vierailija kirjoitti:
Onko se hänelle paljon vai vähän? Oletteko keskustelleet alkon käytöstä ja mitä se aiheuttaa suhteennelle, mies tietoinen että sulle ongelma?
Jos aikoo 14 pulloa vetää yhtä menoa, ei ole enää kyse mistään yksittäisestä saunakaljasta tai että ruoan kanssa otetaan pari. Tuossa määrässä on ainakin 10 liikaa.
Olisit valinnut mieheksesi ja lapsesi isäksi kiltin miehen, joka ei juo!