Mitä teet ensimmäiseksi kun tulet töistä kotiin?
Minä pesen kädet, vaihdan kotirillit päähän, tukan korkealle Pikku Myy -nutturalle ja pyjamanhousut & villasukat jalkaan. Sitten jotain snacksia.
Kommentit (61)
Vaihdan kotivaatteet päälle, keitänkahvin ja avaan netin.
Teen smoothien, vaihdan salivaatteet ja lähden salille.
Heitän kuperkeikan ja huudan jipii!
Otan housut pois, laitan kahvit tippumaan ja menen suihkuun.
Pesen kädet, laitan kahvia tulemaan ja alan tehdä koneella lisää töitä.
Pesen kädet otan housut pois ja sormeilen
Vaihdan lenkkeilyvaatteet päälle ja lähden koiran kanssa tunnin lenkille. Sen jälkeen teen ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen kädet, vaihdan kotirillit päähän, tukan korkealle Pikku Myy -nutturalle ja pyjamanhousut & villasukat jalkaan. Sitten jotain snacksia.
mulla on ihan samat rutiinit ku sulla ap. on kotilasit erikseen :D ja tukka aina nutturalle näpäkästi ylös :DD
Vaihdan vaatteet, kissan kanssa ulos, sytytän tulen takkaan ja alan tehdä ruokaa
Juttelen kissoille, vaihdan kotivaatteet, puran kauppakassin.
Silitän koiraa. Se on ensimmäisenä ovella vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Otan housut pois.
Päivän paras hetki on se kun saa riisua farkut ja rintsikat 😍
En käy töissä, mutta tulen kotiin kuitenkin.
Ensimmäisenä riisun vihkisormuksen pienelle tassille lipaston päälle ja sitten pesen kädet huolellisesti. Vaihdan vaatteet lämpimään oloasuun ja vedän jalkaan villasukat.
Vaihdan vaatteet, käyn vessassa ja alan leikkiä taaperon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan housut pois.
Päivän paras hetki on se kun saa riisua farkut ja rintsikat 😍
roikkuuko sun tissit pahasti
Koira ulos, postit, suihku. Sitten kotivaatteet ja ruokaa.
Hikinen ja likainen hotellisiivoojan työ:(
Ulkoilutan koirat, pesen kädet ja keitän teetä.
Lasken laukun lattialle, laitan takin naulakkoon, pesen kädet ja menen antamaan miehelle pusun (jos hän on kotona). Sitten kysellään kuulumiset puolin ja toisin.
Tyhjennän repusta eväsrasian ja pesuun menevät työsukat. Käyn vessassa ja petaan sängyn. Menen sängylle makoilemaan viltin alle ja lepäilen ja selaan puhelimesta uutisia ja somen. Sitten alan laittaa ruokaa.
Juon kupin kahvia ja otan nokoset hiljaisessa kodissani, jossa kukaan ei vaadi minulta mitään.