Miksi tytölle pannaan Superman-paita?
Kommentit (13)
Jos tyttö itse tykkää paidasta tai Supermiehestä? Jos tytön nimi alkaa S-kirjaimella, ei ole mitenkään erikoista hänen haluta paitaansa isoa kehystettyä S-kirjainta.
Mikä tuossa muka on ihmettelemisen arvoista?
2000- luvulla ei enää hyväksytä tuollaista vihapuhetta ap! Soo soo! t:Hyvä ihminen
Siis.... ikävä kertoa, mutta ei pojistakaan tule mitään Teräsmiehiä, vaikka vetäisivät minkä paidan päälleen.
Miksei voisi laittaa? Tuohan on vähän kuin joku bändipaita. Eli jos tyttö tykkää Supermanista, miksei hänellä voisi olla Superman-paitaa?
T: N40, jolla on Superman-paita
Teräsmiehen fani? Itse rakastin pienenä spidermania.
Vierailija kirjoitti:
Teräsmiehen fani? Itse rakastin pienenä spidermania.
Mun tyttö lähti aamulla tarhaan Hello Kitty mekossa ja Batman leggareissa, koska tykkää kummastakin. :D
Sarjakuvahahmo siinä missä muutkin.
Terästytöllä on sama logo. Mistä tiedät, että se on just Teräsmiespaita, eikä Terästyttö. Samassa sarjakuvassa kumpikin.
No siksi kun isoveljen mielestä Teräsmies on tosi cool ja pikkusiskon mielestä kaikki mikä on isoveljen mielestä cool on pakko olla toooooosi cool. Näin meillä perusteltu Batman ja Teräsmieslogolla tai muulla "poikajutulla" varustetut vaatteet.
Ap:n kannattaa ottaa huomioon, että kyseessä voi olla myös Supergirl-asu, joka on suht samanlainen, kuin Supermanin asu.
Nainenkin voi olla mies. Tai joku muu sukupuoli. Tai mitä tahansa. Tervetuloa nykyaikaan.