Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Citymarketissa star wars kalenteri melkein 30 euroa

Vierailija
16.11.2017 |

Huh, mikä hinta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, mikä hinta.

Eihän niitä ole pakko ostaa jos ei rahat riitä.

Piilottele kotiisi pieniä laatikoita joissa on vaikka porkkananpala. Kyllä lapset tulee iloiseksi siitä etsimisen jännityksestä ja löytämisen ilo loistaa silmistä.

Vierailija
2/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja mieti et rolexit maksaa tonneja, vaikka kellon saan muutamalla kympillä! Ja jotkut käy kampaajalla maksamassa hiusväristä yli 100e vaikka halvin paketti kaupassa maksaa 3e!!

Elämä on valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, mikä hinta.

Piilottele kotiisi pieniä laatikoita joissa on vaikka porkkananpala. Kyllä lapset tulee iloiseksi siitä etsimisen jännityksestä ja löytämisen ilo loistaa silmistä.

Niin, ehkä muutama muu kalenteri riittää tai sitten isänsä ostaa kalenterin.

Vierailija
4/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Prismassa euron?

Vierailija
5/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hintoja hilataan ylös vuosi vuodelta, tiedetään että vanhemmat ostaa kun eivät halua tuottaa kersoille pettymyksiä. Mitä toi muuten edes sisältää, Legoja? Hölmöä maksaa muutamasta nappulasta noin paljon kun todennäköisesti halvemmaksi tulee ostaa Legopaketti ja jakaa se joulukalenteriin. Jos kerran on pakko joululahjojen lisäksi saada myös kalenterista joka päivä leluja.

Vierailija
6/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se joulun jälkeen alennusmyynnistä pilkkahinnalla, ja säilytä piilossa ensi vuoteen.

Vierailija
7/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lapsille edes tuollaisia tavarakalentereja viime vuonna? Tämä on varmaan seuraamusta aikuisten meikkikalentereista.

Vierailija
8/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko lapsille edes tuollaisia tavarakalentereja viime vuonna? Tämä on varmaan seuraamusta aikuisten meikkikalentereista.

Legokalentereita on ollut jo vuosia.

Vierailija
9/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, mikä hinta.

Muutama? Kyllä yksi 2€ suklaakalenteri riittää per lapsi. Lisäksi yhteisenä voivat avata yleensä Kalevan mukana tulevaa ilmaiskalenteria.

Vierailija
10/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partiolaisten joulukalenteri 7€, pahviset on parhaita!

Vierailija
11/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni maksoin, vaikka alkuun hinta tuntuikin ihan järkyttävältä. Ei ole pahaa suklaata eikä nurkkiin jää pyörimään ylimääräistä muovikrääsää - legolla on aina joku jälleenmyyntihinta jos näin haluaa ajatella, koska se sopii muiden legojen kanssa yhteen.

Nyttemmin lapset on jo teinejä, olen onnellinen siitä että kalenterivalikoimasta löytyy vähän kalliimpia suklaakalentereja, joissa on oikeasti syötävä sisältö. Joulukalenteri pitää kuitenkin olla. Keittiössä on yhteisenä partiolaisten joulukalenteri ja perheen kissoille ostin kalenterin lidlistä.

Vierailija
12/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, mikä hinta.

Muutama? Kyllä yksi 2€ suklaakalenteri riittää per lapsi. Lisäksi yhteisenä voivat avata yleensä Kalevan mukana tulevaa ilmaiskalenteria.

3 kalenteria nyt jo ja varmaan tulee 3 lisää.

Vierailija
13/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi nyt sit kova hinta siitä, että lapsi on iloinen. Siellähän tulee lego kamaa luukuista. Minä ostin ja sitten legoja muutenkin sitten jouluksi.

Vierailija
14/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi nyt sit kova hinta siitä, että lapsi on iloinen. Siellähän tulee lego kamaa luukuista. Minä ostin ja sitten legoja muutenkin sitten jouluksi.

Meillä ei oikein Legoilla leikitä mutta ehkä se hankitaan seitsemänneksi kalenteriksi.

Vierailija
15/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noissa joulukalentereissa hinta-laatusuhde on huono. Siis Legot sinänsähän on samoja eikä mitään kakkoslaatua, tarkoitan sitä määrää mikä niitä tuolla hinnalla tulee. Itse olen ostanut lapselle isomman Legosetin ja jakanut sen 24 osaan, samoin ohjekirjan. Lapsi on ollut tyytväinen kun on ollut mysteeri millainen rakennelma siitä tulee, ja tykännyt enemmän kuin valmiista legokalenterista (ekana vuonna oli sellainen, sen jälkeen näitä DIY-versioita).

Vierailija
16/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta noissa joulukalentereissa hinta-laatusuhde on huono. Siis Legot sinänsähän on samoja eikä mitään kakkoslaatua, tarkoitan sitä määrää mikä niitä tuolla hinnalla tulee. Itse olen ostanut lapselle isomman Legosetin ja jakanut sen 24 osaan, samoin ohjekirjan. Lapsi on ollut tyytväinen kun on ollut mysteeri millainen rakennelma siitä tulee, ja tykännyt enemmän kuin valmiista legokalenterista (ekana vuonna oli sellainen, sen jälkeen näitä DIY-versioita).

Tämä on niin totta. Kolmella kympillä saa ihan Lego-pakettina huomattavasti enemmän palikoita, kuin kalenterina. Hyvä idea tehdä itse.

Vierailija
17/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota ostamaan. Ei meidän lapset saa eikä koskaan tule saamaan. Rajansa tässä materian haalimisesssa.

Vierailija
18/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostan lapsille ihan liikaa kaikkea tällaista varmaan. toisaalta monet lasten kaverit on saaneet jo 7-vuotiaina kalliit tietokoneet itselleen, mikä on mun mielestä hulluutta, toisten mielestä sitten taas järkevämpi valinta. Tykkään, että 7-vuotias näprää mieluummin legoja kuin konetta. Samoin on viety usein hop loppiin yms. mitkä joidenkin mielestä on kallista turhuutta. Toisaalta tunnen perheitä, jotka raahaa lapsiaan ja itseään Dubaihin, Thaimaahan yms. paikkoihin parikin krt vuodessa, joten elämysten kalleus on kovin suhteellista. Jokainen valitkoon budjetilleen sopivaa hupia lapsilleen...

Vierailija
19/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä ostan lapsille ihan liikaa kaikkea tällaista varmaan. toisaalta monet lasten kaverit on saaneet jo 7-vuotiaina kalliit tietokoneet itselleen, mikä on mun mielestä hulluutta, toisten mielestä sitten taas järkevämpi valinta. Tykkään, että 7-vuotias näprää mieluummin legoja kuin konetta. Samoin on viety usein hop loppiin yms. mitkä joidenkin mielestä on kallista turhuutta. Toisaalta tunnen perheitä, jotka raahaa lapsiaan ja itseään Dubaihin, Thaimaahan yms. paikkoihin parikin krt vuodessa, joten elämysten kalleus on kovin suhteellista. Jokainen valitkoon budjetilleen sopivaa hupia lapsilleen...

Myönnän että meidän lapset elää varmaan materiaalisessa köyhyydessä, mutta me vanhemmat tykätään matkailla. Ja kun ei kaksin voi, niin lapset on aina mukana. Kyllä me pari-kolme kertaa vuodessa ollaan jollain kalliimmalla reissulla, päälle vielä pikkureissut.

Vierailija
20/34 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkokos se on mennä lisääntymään, jos ei pysty jälkikasvulleen edes ihmisarvoista elämää antamaan..??