Nyt mä tajuan, miten Jenni voi tykätä itseään 10v nuoremmasta Eliaksesta. Itse olen 10v vanhempi kuin Andre ja Andre on mun mielestä törkeen kuuma mies!!!
Siis HUHHUH!!! Ei vois kuvitella että kolmevitonen pitäs nuorempaa miestä kuumana, mutta nyt kyllä pitää!!! 😍
Kommentit (18)
En ole koskaan ymmärtänyt tätä, että mies voi olla vaikka 20 vuotta naista vanhempi ja se on ihan normaalia, mutta jos nainen on sen 10 vuotta miestä vanhempi, se on jotenkin hirveän omituista.
Andre on tumma ja ne ihanat ruskeat ah. Andren kaltaisia on Suomessa ehkä 1/10 kun taas Eliaksen kaltaisia on kymmenen tusinassa sekin selittää Andren kuumuutta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tätä, että mies voi olla vaikka 20 vuotta naista vanhempi ja se on ihan normaalia, mutta jos nainen on sen 10 vuotta miestä vanhempi, se on jotenkin hirveän omituista.
En mäkään koska noin oli vanhemmillani. Yhteiskunta on toki asenteellaan saanut ymmärtämään miten "pitäisi" ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Wickström?
Haha, no ei todellakaan! Linman. 🤗 Ap
Törkee mies on saatava, hinnalla millä hyvänsä.
kivoja nää otsikot, kun ei tiedä yhtään kenesstä taas puhutaan. yleensä näitä tekee tosi-tv.tä katsovat tai/ja seikaa ostavat idiootit, luulevat että KAIKKI tietää keitä heiän jennit ja andret on.
Mutta kun ei tiedä, onneksi.
Jotain sitä sakkiahan nämäkin kaiketi taas on.
Satavuotias mummokin näkee ja kuulee että Andre on törkeän kuuma, mutta tuskin silti kiinnostuvat parisuhdemielessä ... kuten en minäkään. Mutta ei tuo kymmenen vuoden ikäero kyllä haittaa.
N42
Andre on kyllä vanhemman oloinen kuin 25. Mäkin ensin luulin häntä vanhemmaksi, lähemmäs kolmekymppiseksi jos ei ylikin ja ihan yllätyin kun googlasin netistä hänen olevan vain 25 vuotias. 😲 Ap
Ei se Jenni enää Eliaksesta tykkää, erosivat jo yli vuosi sitten.
Onkos Andre muuten naimisissa vai vasta kihloissa? ;)
Ja jos 35v mies pitää 25v naista kuumana niin sehän on vaan normaalia, miltei luonnonlaki.
Jenni tietysti on ikäisekseen naiseksi hyvin säilynyt ja kaunis muutenkin. Painii eri sarjassa perus 35v mamman kanssa.