Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäisi tehdä! Olen töissä ja 65v anoppini on lähettännyt minulle viimeisen tunnin aikana 137 tyhjää tekstiviestiä! Soitin äsken hänelle, mutta puhelu katkesi.

Vierailija
16.11.2017 |

Soitin uudelleen ja hän vastasi eikä tiennyt mitään puhelin hölmöilyistään!
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun soittelee tai hölmöilee puhelimellaan. Ei siis osaa käyttää luuriaan!
Tämä alkaa tulla jo kalliiksi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos itse maksaa laskut, niin no problem!! Höperöihin ei puheet pure.

Vierailija
2/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteähintainen paketti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika voi myös puhelimessa.

Entinen luurini soitteli ja viesteili itsekseen viimeksi käytettyihin numeroihin.

Vierailija
4/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen liittymä, missä rajattomasti viestejä, niin ei ongelmaa...

Vierailija
5/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo voi olla myös kyllä ihan operaattorin tai kännykänkin vikoja. Esimerkiksi mulle tuli joskus Itävallan matkan jälkeen yli sadan euron ylimääräinen lasku, kun paikallinen operaattori velkoi tekstareita, joita muka olin lähettänyt kahden tunnin ajan neljän sekunnin välein. Tietenkään en ollut, eikä näppäinlukossa käsilaukussa ollut kännykkänikään ollut (sitä paitsi sen mallin kännykkääni olin laittanut toiminnon, jossa se ilmoitti aina, oliko lähettämäni tekstari mennyt perille vai ei, eikä yhden yhtäkään kuittausta suuntaan tai toiseen ollut tullut. Se oli sitten by by Elisa, kun kehtasivat vielä numeroerittelyn jälkeen väittää, että olisin oikeasti nuo tekstarit lähettänyt.

Vierailija
6/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sun ANOPPISI ei osaa käyttää luuriaan, kun SINÄ et osaa sanoa sille, että ottaa virrat pois kännykästä ja ostaa uuden luurin. Ei tuota määrää tekstareja kukaan vahingossa lähetä.

Ihme ikärasisti olet, sen lisäksi että olet idiootti.

Vierailija
7/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdotat uuden, helpomman, puhelimen hankintaa, mutta voi toki ottaa 65v:n itsetunnon päälle.

Jos ei itse suostu tekemään mitään korjatakseen ongelman, niin laita estot. Minusta ainakin olisi kuormittavaa keskem.työpäivän stressata, että minkä sairaskohtauksen toinen on saanut, vain koska ei osaa puhelinta käyttää vieläpä ihminen joka ei ole vanhuskaan vielä.

Tai ainakaan minä en osaa vain ignorettaa, jos joku laittaa minulle 100 tyhjää viestiä, kyllä.siinä huoli herää vaikka tietäisi että toinen ei vaan osaa käyttää.

Vierailija
8/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah nauroin tälle :D

Vierailija
9/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehdotat uuden, helpomman, puhelimen hankintaa, mutta voi toki ottaa 65v:n itsetunnon päälle.

Jos ei itse suostu tekemään mitään korjatakseen ongelman, niin laita estot. Minusta ainakin olisi kuormittavaa keskem.työpäivän stressata, että minkä sairaskohtauksen toinen on saanut, vain koska ei osaa puhelinta käyttää vieläpä ihminen joka ei ole vanhuskaan vielä.

Tai ainakaan minä en osaa vain ignorettaa, jos joku laittaa minulle 100 tyhjää viestiä, kyllä.siinä huoli herää vaikka tietäisi että toinen ei vaan osaa käyttää.

Joo, minäkin epäilisin ensin sairaskohtausta ja huolestuisin. Itse asiassa nähdessäni tämän otsikon luulin, että ap luulee anoppinsa olevan hädässä ja on nyt huolissaan, koska ei saa yhteyttä tähän.