Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuraskaus ja turvonneet jalat

10.04.2006 |

Viikkoja koossa jo 37+5 ja turvotusta riittää. Lähinnä tuntuu nyt nestettä kertyvän jalkoihin, nimenomaan jalkateriin.

Olen koittanut pitää jalkoja koholla, juoda reilusti vettä, välttää kiristämättömiä sukkia yms., mutta tuntuu, ettei mikään oikein tehoa. Kuulostaako tutulta?

Oletteko kukaan keksineet tähän vaivaan apua tai edes helpotusta? Kenkävalikoima on kutistunut yhteen pariin, joten enää ei olisi varaa jalkojen paisua ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet reippaasti voiton puolella, enää kun muutamia päiviä koetat kestää! :) Onnea ja voimia tulevaan koitokseen!

Vierailija
2/3 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mua on vaivannut turvotukset jo 18 viikolta lähtien, ehkä jo aikaisemmin, mutta oikein reilut turvotukset tuosta lähtien.

Minulla auttaa vain intrusta ostamat tukisukat/hoitosukat nimeltään Sigvaris (polveen asti). ALuksi kokeilin tukisukkahousuja amarin ja anitan, mutta eivät auttaneet ja tukeneet riittävästi... nämä auttavat. Eli päivän päätteeksi jalat näyttävät vielä jaloilta, ei pullilta. Nilkatkin ovat hoikat, eikä jalat väsy tai kipeydy. Suosittelen...

Toki juon myös paljon, syön ananasta, lepään päivällä jne, mutta nämä eivät minulla yksin auttaneet...

Rva-Kevät ja Nyytit rv28+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on siihen yksi ' taikalääke' : synnytys..:) En nyt halua masentaa, mutta todennäköisesti saat loppuajan kärsiä tuosta riemusta. Onneksi Sulla ei ole enää paljoa jäljellä.

Tukisukat, jalkojen ylhäällä pito, runsas vesi... ym. eivät varmasti ainakaan pahenna oloa, mutta muuten et varmaan voi oikein tehdä muuta kuin odottaa. Tietysti, jos turvotus tuntuu omituiselta, niin kannattaa varmistaa, ettei raskausmyrkytys ole tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan