Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän tietynlaisen neuleohjeen?

Vierailija
16.11.2017 |

Mulla oli lapsena äitini neulomana paksusta langasta shaalikauluksinen neuletakki joka suljettiin vyöllä. Haluaisin tehdä samantyylisen mutta en ole löytänyt ohjetta mistään lehdestä, omasta päästä en osaa neuletta tehdä. Ompelen kyllä mutta neuleen korjaaminen on paljon vaikeampaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko googlettanut?

Vierailija
2/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko googlettanut?

Olen yrittänyt. Mielelläni tahtoisin suomenkileisen ohjeen koska neulomisen termit ja lyhenteet eivät 

olen hanskassa englannissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta neuletakki, neulottu takki, neuletakki ohje ja muita samanlaisia hakusanoja. Kannattaa kurkata myös kuvahaku, sieltä jos sattuisi löytymään kuva joka veisi vaikka blogiin, josta saattaisi löytyä oikeanlainen. Tai kokeile teetee-sivustoa, siellä on paljon ilmaisia neuleohjeita suomeksi ja mielestäni aika paljon kaikenlaisia takkeja juurikin.

https://www.tekstiiliteollisuus.fi/ohjeluettelo.php

Vierailija
4/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta neuletakki, neulottu takki, neuletakki ohje ja muita samanlaisia hakusanoja. Kannattaa kurkata myös kuvahaku, sieltä jos sattuisi löytymään kuva joka veisi vaikka blogiin, josta saattaisi löytyä oikeanlainen. Tai kokeile teetee-sivustoa, siellä on paljon ilmaisia neuleohjeita suomeksi ja mielestäni aika paljon kaikenlaisia takkeja juurikin.

https://www.tekstiiliteollisuus.fi/ohjeluettelo.php

Kiitos, tuolta löytyi muutama josta ehkä pystyisin muokkaamaan haluamani.

ap

Vierailija
5/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että löytyi =) Kannattaa katsoa myös Novitan sivut ja Drops Designin, sielläkin on paljon suomalaisia ohjeita ilmaiseksi =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi